В а ачалото на юни българското подразделение на корпорацията подписа официален договор за сервизно обслужване с родния системен интегратор и доставчик на ИТ услуги, с който разшири търговските взаимоотношения стартирали в края на миналата година.
Според официалната информация сервизната организация на Стемо ще извършва гаранционна и следгаранционна поддръжка на пълната гама офисни продукти на Xerox, включително принтери, мултифункционални устройства, копири, скенери, факс апарати и LCD монитори..
С подписването на сервизен договор и със Стемо, Xerox цели увеличаване на точките, в които може да осигури сервизно обслужване на офисните си продукти на територията на цялата страна, информират от компанията. ?Стемо притежава много добре развита сервизна мрежа, отговаряща на международните стандарти на Xerox Чрез присъединяването на компанията към сервизната ни структура клиентите ще получат качествено продажбено и следпродажбено обслужване на едно място?, коментира Огнян Киряков, генерален директор на Xerox България.
?Сервизният договор с Xerox е в съответствие с бизнес стратегията на Стемо и осигурява нови възможности за реализиране на цялостни висококачествени решения и проекти за различни по големина организации, както и още по-пълноценно използване на ресурсите, с които разполага нашата компания. В тази връзка, високото ниво на сервизна поддръжка заема много важно място и е пряко свързано с удовлетвореността на клиентите, като е от изключително значение за нашия успех и успеха на световните производители, с които Стемо партнира.?, добавя Стефан Моров, управител на българската фирма.
Източник: IDG.BG