Над 60% от активното работещо население в България използва интернет предимно за служебни цели, търсене на служебна информация и контакт с партньорски фирми или потенциални нови клиенти.
Това показват данните от изследване на "Алфа рисърч" и Координационния център по информационни, комуникационни и управленски технологии (КЦИКУТ). Сред фирмите е най-голям и делът на потенциалните клиенти на онлайн услуги - 56%.
Нарастване на интернет потреблението сред бизнеса все по-ясно сегментира и пазара на предлаганите уебуслуги, твърди изследването. Все по-често се използват готови системи за изграждане на сайтове, предназначени предимно за малки фирми, което спестява време и средства.
Докато в края на миналата година професионален фирмен сайт струваше не по-малко от 1000 лв., днес такъв продукт, който включва система за управление на съдържанието, се предлага на цени от 180 до 280 лв., изчисляват авторите на изследването.
От друга страна, цените за разработка на уеб проекти, които преминават през няколко етапа на предварително проучване и планиране, за по-големи корпоративни клиенти продължават да са в границите от 10 до 25 евро на час.
Над 60% от онлайн потребителите у нас ползвали интернет по работа
Над 60% от активното работещо население в България използва интернет предимно за служебни цели, търсене на служебна информация и контакт с партньорски фирми или потенциални нови клиенти.
28 юли 2006, 13:49
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!