И ранската телевизия започна мащабна кампания срещу "ционистките" продукти, като призова населението да не потребява продукти на "Кока-кола", "Пепси", "Нестле" и "Интел", предаде "Франс прес".
Според триминутно предаване, излъчено неколкократно, името на популярната безалкохолна напитка "Пепси" било съкращение от английски, което означавало "Pay Each Penny to Save Israel" (Плащай всяко пени за спасението на Израел).
От началото на израелските нападения срещу палестинските територии и Ливан иранската телевизия редовно прекъсва програмата си, за да информира за развитието на конфликта и да отбележи успехите на "Хизбула" и "Хамас".
По-рано през седмицата в Техеран се състоя и митинг, участниците в който заявиха готовност да заминат да се бият като доброволци срещу Израел.
Подобен бойкот имаше и в САЩ по време на бойните действия в Ирак през 2003 г.
Тогава заради отказа на Франция да подкрепи водената от американците коалиция пържените картофки, които на английски се наричат "french (френски) fries" бяха прекръстени на "freedom fries" (от англ. freedom - свобода).
Бойкотирано бе и френското шампанско.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!