Лошите финансови резултати на британската компания се дължат и на продажбата на веригата за бързо хранене "Burger King" и сладкарниците "Pillsbury" с намерение да се съсредоточи върху алкохолния бизнес. Прибързаната продажба на "Burger King" се очаква да донесе на "Diageo" допълнителна загуба, в размер на 1,4 млрд. долара.
Нетната загуба на "Diageo" за последните 6 месеца на 2002 г. достигна 459 млн. паунда (735 млн. долара). Това е изключително разочароващ резултат в сравнение с нетната печалба от 810 млн. паунда за същия период на 2001 г.
Чрез "Seagram", от който "Diageo" купи през миналата година "Bailey's", компанията се превърна в световен производител номер едно на ликьори. Групировката овладя и най-големия пазар на ликьори в света - американския, достигайки 25% пазарен дял.