0

М акар младите хора да използват мрежата за срещи с истински или виртуални приятели и винаги да носят мобилния си телефон, сравнително малко харесват технологиите. А тези, които ги харесват, се оказва, че се намират в Бразилия, Индия и Китай, сочат нови проучвания.

Само шепа младежи мислят за технологията като за концепция и едва 16% използват термини като "социални мрежи".

Това показват две комбинирани изследвания сред младежите между 8 и 24 години, направени от "Майкрософт" и подразделението на MTV - "International Viacom", коментирани от технологичния сайт CNET News.

Младите хора не гледат на технологията като на отделна, а като на неизменна част от своя живот.

Проучванията са обхванали 18 000 младежи в 16 държави, вкл. Великобритания, САЩ, Китай, Япония, Канада и Мексико, разказва TechNews.bg.

Най-често използваните термини от младите хора, когато става дума за достъп до безплатно съдържание в интернет, са "download" (даулодване - теглене на информация) и "burn" (бърнване - записване на дискове).

Изследванията показват, че средностатистическият китайски компютърен потребител има 37 онлайн приятели, с които никога не се е срещал.

Индийската младеж пък се впечатлява най-много от мобилните телефони, докато една трета от юношите в САЩ и Обединеното кралство не могат да живеят без своите конзоли за игри.

Начинът, по който различните технологични открития се възприемат по света, зависи до голяма степен от националната култура и други социални фактори.

Например, най-често използваното устройство сред младите в Япония е мобилният телефон, защото той им дава възможност за уединение в малките им домове с ограничено лично пространство.

Японските деца на възраст между 8 и 14 г. имат само един онлайн приятел, с когото не са се виждали на живо, докато средният брой в световен мащаб е пет виртуални другарчета. Около 93% от китайските деца на тази възраст имат повече от един онлайн приятел.

Много интересен е фактът, че само в Китай се наблюдава тенденцията децата между 8 и 14 г. да предпочитат онлайн съдържанието пред телевизията.

Промените в настроението на младежта към технологиите се следи много внимателно от рекламодателите и доставчиците на съдържание.

А за родителите, които се безпокоят за това какво получават техните деца от технологичния свят, може да се каже, че промените, настъпили за едно поколение, са незначителни.

Проучванията разкриват, че най-популярните дейности сред децата между 8 и 14 г. са гледане на телевизия, слушане на музика и срещи с приятели.

За по-големите подредбата е почти същата, като при тях музиката е на първо място.

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Рудозем обяви бедствено положение
Ексклузивно

Рудозем обяви бедствено положение

Преди 6 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини