Нещо подобно виждаме и сега в галерия "Ирида". Отново културисткото тяло, демонстративно напрегнато, за да открои всяко внушително или кокетно малко мускулче, изпъква в две сиви картини голям формат. Новост са произведенията, в които акцентът е преместен от набъбващото тяло към набъбващия го инструмент.
Ка ато миналата година по това време Расим показа за пръв път впечатляващите живописни мускулатури в АТА център за съвременно изкуство, всички установихме следните две неща: първо, че художникът, сам претърпял телесни "Корекции", естествено се интересува от културистката тема, и второ, че прехвърля интерпретацията от реалността и себе си в живопис. Тогава всички там бицепси, трицепси и прочие названия по човешката двигателна система, прекомерно развити от постоянни упражнения, се превръщаха в странни пейзажи, в страховито нагънати терени, прорязани от "реките" на вените.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!