Пластиките вероятно трябва да са драматични, да осмислят философски борбата на живата материя с мъртвата и човешкото стремление към свобода. Обаче въздействието на стърчащите носове и уши е комично - превръща се в обобщение на самото присъствие на автора на обществената сцена.
Пс странството на "Крида арт" е оформено така: в средата - постаменти с гладки вертикални паралелепипеди, в средата на които "избухват" части от човешки лица. В дъното - серия фотоси на Вежди Рашидов, потънал артистично в цигарен дим. Наоколо по стените - картини на приятелите му, сред които е представен и Атанас Яранов, покойник повече от десетилетие. С тази изложба Вежди Рашидов отбелязва 50-годишнината си.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!