На 23 септември, М-Тел стартира първата по рода си кампания за насърчаване на предприемаческия дух в областта на продажбите. Кампанията, носеща името “М-Тел Партньори”, обхваща два проекта. С първия тя ще даде възможност на всички мотивирани, инициативни и независими хора с бизнес нюх да станат търговски представители на компанията. Вторият е ориентиран към тези, които желаят да сключат франчайзинг договор за управление на М-Тел магазин.
Бъдещите търговски партньори на М-Тел не само ще проявят своята инициативност, креативност и управленски умения, но ще имат възможността индивидуално да управляват своите приходи. Програмата е своеобразно продължение на установените успешни партньорски отношения през последните три години с Handy, Technopolis и М-Свят.
Гарант за успешния бизнес старт на партньорите на Мобилтел на конкурентния български телеком пазар ще бъде една от най-силните марки у нас, призната и от Superbrands, както и възможността им за достъп до успешна бизнес концепция, доказано ноу-хау, продуктови и търговски обучения, маркетингова подкрепа, отлични ценови предложения, най-съвременни технологии и др. Това ще минимизира риска, който обикновено съпътства старта на нов бизнес.
Източник: IDG.BG