Аполонът получава "кръщението" си в халетата на Alfa Romeo, като ще започне да се движи и по европейските пътища съвсем скоро - очаква се продажбите му да стартират през февруари следващата година. Всъщност с въвеждането на модела GT италианците дообогатяват гамата от предлагани автомобили, като миланците на практика вече ще са две купета с доста различно излъчване и нрав.
Докато класическата Alfa Romeo GTV изпълнява ролята на класически расов спортен екземпляр, то новото попълнение GT е призвано да разкрие умелото съчетание на италианците между усещането за много спорт и комфорта на луксозна лимузина. Четириколесното ще се предлага първоначално с три различни агрегата - четирицилиндров турбодизел Multijet, четирицилиндров бензинов двигател със система за директно впръскване на горивото и шестцилиндрова "бензинка". Спектърът на предлаганата от моторите мощност варира между 150 и 240 к.с.
Топверсията на модела ще бъде предлагана единствено с шестцилиндровия двигател, осигуряващ 240 к.с. Пиковата стойност на въртящия момент е 300 Нм. Агрегатът ще върви в комплект с шестстепенна секвенциална скоростна кутия. Изживяванията, които ви се гарантират са повече от задоволителни.
С подобно "обзавеждане" Alfa Romeo GT се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 6,7 секунди, а умората на апенинецът започва да си личи едва при достигането на 243 км/ч... Средният разход на 100 км смесен пробег пък е съвсем приличен - халата няма да ви "набута" с повече от 12,5 литра гориво. Иначе комфортът също е на подобаващо ниво като върви в комплект с компактни габарити и много спорт. Доказателство за това твърдение е дължината от 4480 мм, широчината от 1760 мм и височина от 1370 мм.
В едно с перфектното разположение на местата за сядане, осигуряващи необходимия комфорт за всички пасажери в автомобила Alfa Romeo GT предлага и доста внушителен по обем товарен отсек за возило от този клас - 320 литра. Така, че смело може да се твърди, че апенинецът освен, че респектира със солидна доза чар, разполага и с впечатляваща функционалност.
За допълнителното настроение на пътуващите в Alfa Romeo GT се грижат перфектно стерео, с осем интегрирани колони, както и двузонален климатроник. За колебаещите се, които все още не могат да разпознаят в Alfa Romeo GT "своя" автомобил, може би е редно да споменем, с какви още "глезотии" ще разполага италианецът в базовото оборудване. Всеки, който заложи на Alfa Romeo GT ще получи и шест въздушни възглавници, асиметрично делима задна седалка, електрически стъкла, покрит с кожа волан, темпомат, както и изключително стилен интериор.
При по-важните за водача "детайли" впечатление правят регулируемите предни светлини "оборудвани" с функцията Follow- me-home, мултифункционално дистанционно, антиблокираща система (ABS), както и спирачен асистент. Предвижда се Alfa Romeo GT да се предлага на пазара с шестнадесетцолови алуминиеви джанти.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!