Най-много бяха претендентите за категориите "Корпоративен сайт" и "Онлайн услуги и комуникации". Сайтовете бяха оценявани по петобална система от минимум пет журиращи.
Ето и победителите: Журито на конкурса определи за най-добър сайт в категория "Електронен магазин" Parfum.bg. Статуетка за "Електронно издание" получи сайтът на БТА - BTA.bg. В категорията "Институционален сайт" спечели Operavarna.bg, а за "Корпоративен сайт" беше награден сайтът Aroma-bg.com. В категорията "Личен сайт" беше отличен Vataff.com, а в "Онлайн библиотека" - Aidsbg.info. За най-добър сайт за "Онлайн услуги и комуникации" беше определен BGmaps.com. Първа награда за "Портален сайт" спечели abto.bg, а за "Развлекателен сайт" - Teenproblem.net.
Авторите и собствениците на най-добрите за 2003 г. сайтове получиха почетна статуетка - символ на конкурса, изработена от скулптора Иво Арнаудов. Водещи на конкурса бяха Георги Крумов и Богдана Златева.
Конкурсът "БГ Сайт" се организира от 1999 г. насам по инициатива на "ABC Design & Communication". Участват професионални и любителски сайтове на български език, създадени от утвърдени екипи или от начинаещи дизайнери и програмисти. В първите четири издания на конкурса са раздадени 33 статуетки. Носители на най-много призове през годините са сайтовете на сп. Егоист, BGstore, Поща АБВ, агенция "Фокус", припомнят организаторите. За обективността на вота за трета поредна година са грижи "ПрайсуотърхаусКупърс" - арбитър на световните награди "Уеби" (WebbyAwards.com).
Партньори на конкурса "БГ Сайт 2003" са "M3 Communications Group, Inc.", "ПрайсуотърхаусКупърс" и "БГ Радио". Основни медийни партньори са Netinfo.bg, Novinite.com, Dir.bg, РФИ, вестниците "Банкеръ" и "Пари", сп. "Медиа свят".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!