"Хотели на кални строителни площадки, неапетитна храна и проститутки по главните алеи - добре дошли на курорт в България", пише авторът Пол Майлс.
Това лято сайтът HolidayTravelWatch.com, който се занимава с контрола върху качеството на туристическата услуга, е получил най-много оплаквания именно от британци, завърнали се от българските курорти по Черноморието.
Тази тенденция се потвърждавала и от допитване, поместено миналата седмица в списанието "Holiday Which?", което се издава от тамошния съюз на потребителите.
Според изводите в това проучване българските хотели, предлагащи "ол инклузив" (всичко в цената), били тесни, липсвали им удобства, а храната, която сервирали, била направо ужасна. Освен това не се предлагало нищо, което след няколко дни да не те накара да се почувстваш отегчен.
България набра популярност като лятна слънчева дестинация, допълва "Телеграф". Преди пет години там летуваха 53 000 британци, а само през първите шест месеца на тази година броят им е вече 157 000.
Няколко туристически компании и в момента рекламират евтиното Черноморие с неговите пясъчни ивици, като предлагат ваканции на цена, която тръгва от 199 лири стерлинги за седмица нощувки със закуска, включително полета.
Смесицата от курорти, останали от комунистическата епоха, и бързото разрастване обаче често водят почиващите до разочарование, обяснява "Телеграф".
Миналия месец 57-годишният Хари Палмър от Съндърланд платил над 1000 лири за двуседмична почивка с жена си Полин в курорта Слънчев бряг, като направил резервацията чрез специализираната фирма "Болкан холидейз".
Той разказва, че двузвездният хотел "Сън палас", в който били настанени, имал "миризливи тоалетни, черни петна по стените и килимите и кирливи чаршафи".
Сем. Палмърс се оплакали и били преместени в друг хотел. На новото място обаче били извършвани "множество допълнителни строителни работи и когато валеше, мястото се превърна в тресавище. Целите се изкаляхме."
Крис Ранд, мениджър по продажбите в "Болкан холидейс", заяви, че не може да си спомни да е посещавал този хотел, но уточни, че компанията не е имала много жалби от България, пише в заключение "Телеграф".
На финала на материала е цитиран говорител на съюза на потребителите, който съветва пътуващите за България да проучат добре къде ще ги настаняват и да предпочитат варианта "нощувка със закуска" пред "ол инклузив".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!