Mеждународната марка бира Heineken® стартира в България излъчването на втория рекламен клип от глобалната кампания Open Your World, озаглавен "The Date" (Срещата). Той илюстрира най-легендарната в света първа среща, провокира и вдъхновява младите мъже /и жени/ към един по-различен, нетрадиционен и отворен поглед към този емоционален момент.
Официалната премиера на "The Date" се състоя през изминалата година на глобално ниво в YouTube и Facebook страниците на Heineken® като продължение на клипа "The Entrance"(получил престижната награда „Clio", както и първа награда Златен лъв на рекламния фестивал - Cannes Lions). До момента новата реклама е гледана над 9 милиона пъти в YouTube.
Кампанията включва телевизионен клип съответно в 60 и 30-секунден вариант, специална кино версия от 90 секунди, както и кратко видео с поглед зад кулисите и историята за създаването на клипа - "The Legendary Making of.." . Телевизионните спотове са заснети под режисурата на Фредрик Бонд, един от най-талантливите рекламни режисьори в наши дни, и са дело на творческия екип на рекламна агенция Weiden+Kennedy. Сниман в Лондон, меланхоличната атмосфера на "The Date" е допълнена от закачливата песен „Jaan Pehechan Ho" от класически индийски филм от 60-те.
„С The Date, се стремим да покажем, че не създаваме герой, а че всеки фен на Heineken по своему е легендарен герой, който предстои да се докаже - обясняват от глобалния екип на марката. „Стартирахме едно голямо творческо приключение . Сега намираме подходящите изразни средства и имаме силната мотивация да продължим по този път!"
Творческите директори на W+K, Марк Берна и Ерик Кеной отбелязват: "С тази кампания, Heineken припознава легендарното във всеки един от своите потребители. Мъже, които следват своя път и разпознават добрата бира от първата глътка. Ние ще ги вдъхновяваме и занапред".
Екипът
на марката в България предвижда да
развие кампанията на локално ниво чрез
редица промоционални активности, събития
и интеракция с потребителите в социалната
мрежа Facebook.
Връзки:
"The Legendary Making of"
Heineken "The Entrance"
Heineken Facebook fan page
Кратки факти за "The Date":
*Главният герой в "The Date" е Гийом Долман. Саманта Рекс играе ролята на неговата дама.
*Рекламата е снимана в хотел "Le Meridien" в Пикадили, Лондон и балната зала „Риволи", в предградието Левишам на Лондон.
* Песента, озаглавена "JaanPehechaan Ho", е написана и изпълнена от Мохамед Рафи, хинди плейбек певец (1924 - 1980).
Кратки факти за "The Entrance":
* Кампанията "The Entrance", чиято премиера бе на фен-страницата във Facebook на Heineken в края на 2010, e гледана от над 900,000 фена на марката.
* Към момента рекламата е гледана почти 5 милиона пъти от потребители в над 130 страни по света.
* видеото е заснето за седмица близо до Барселона, Испания
* в него участват над 280 актьора, представящи глобалността на марката;
* главният герой е изигран от френския актьор Ерик Moнжойн
* рекламата бе пусната в ефир в България през май 2011
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!