Ра акторите на британските вестници тази сутрин не постигат консенсус коя е водещата тема, коментира в прегледа на печата българската редакция на БИ Би Си. Почти всички обаче отделят по страница за обвиненията, отправени от американските войски в Ирак срещу британския полковник Тим Колин, който с прочувственото си слово в началото на войната развълнува президента Буш и принц Чарлз. Той е обвинен във военни престъпления и нехуманно третиране на иракски военнопленници.

"Гардиан" пита в заглавие "Герой или злодей?". Заглавие на "Индипендънт" не оставя съмнение за подбудите за обвиненията срещу полковника: "Виновен във военни престъпления или жертва на завист?".

На страниците на "Файненшъл Таймс" известният американски икономист Джефри Сакс пише, че американските намерения са опетнени от иракския петрол. Професорът от университета Колумбия смята, че САЩ трябва да поставят иракския петролен сектор под директния контрол на ООН докато на власт дойде законно, демократично иракско правителство. Другата препоръка на Джефри Сакс е Вашингтон да се съгласи да не решава еднолично новите договори за възстановяване на петролната индустрия.

Той намира за неморално други страни да преговарят зад гърба на иракския народ за бъдещето на най-голямото богатство на страната. "САЩ - подчертава Джефри Сакс - трябва освен това да подобрят собствените си демократични институции, като направят напълно прозрачни връзките между американския бизнес и възстановяването на Ирак. Само така - смята Джефри Сакс - САЩ ще могат да преодолеят пропастта между тях и останалия свят, който смята, че иракската война беше само за контрола на близкоизточните петролни залежи".

Няколко вестника публикуват резултатите от изследване на ефективността на няколко нашумели диети за отслабване. Резултатите са публикувани в американското медицинско списание "New England Journal of Medicine". Повечето издания са изненадани, че спорната диета на д-р Аткинс, която набляга на мазнините и протеините за сметка на въглехидратите и зеленчуците, е два пъти по-ефективна от повечето диети. Шестмесечно изследване показало, че хората, подложени на тази диета, са "стопили" два пъти повече килограми от тези, които следват други диети.

Сред почитателите на диетата на д-р Аткинс, който почина неотдавна, са звездите Брад Пит, Дженифър Анистън и Гери Халиуел. При тази диета се забранява консумацията на картофи, тестени изделия и ориз, но се окуражава приемането на неограничени количества мазнини и месо.

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Японските ракети уплашиха Източна Азия

Японските ракети уплашиха Източна Азия

Свят Преди 6 часа

Токио засилва трупането на военен потенциал

Затвориха плаж "Изток" в Свети Влас заради фекални води

Затвориха плаж "Изток" в Свети Влас заради фекални води

България Преди 8 часа

Ще съставят акт за нерегламентирано заустване на непречистени отпадъчни води в Черно море

Пожарът от взривения склад с боеприпаси пламна отново

Пожарът от взривения склад с боеприпаси пламна отново

България Преди 10 часа

Предстои обезвреждане на установени опасни взривни вещества в района

Отстраниха 27-килограмов тумор от жена в София

Отстраниха 27-килограмов тумор от жена в София

България Преди 10 часа

Пациентката първоначално не потърсила медицинска помощ заради страх от оперативна интервенция

Историческо - Ливан премахна смъртното наказание

Историческо - Ливан премахна смъртното наказание

Свят Преди 11 часа

Така Ливан става първата държава с основно арабско население без екзекуции

Новият механизъм за минималната заплата трябва да съчетае покупателната способност и издръжката на живот с движението на възнагражденията и производителността на труда.

Как ще се определя минималната заплата от 2027 г.

Парите ни Преди 12 часа

Правителството, синдикатите и работодателите се разбраха за критериите, но преговорите за новия механизъм продължават

Българка даде шанс за живот на трима в Германия

Българка даде шанс за живот на трима в Германия

България Преди 12 часа

От Министерството на здравеопазването и ИАМН изразяват своята най-дълбока признателност и поклон пред близките на починалата жена

Задържаха варненец за блудство с момче в Своге

Задържаха варненец за блудство с момче в Своге

България Преди 12 часа

Той е използвал заплахи, за да принуди жертвата

В Унгария избраха нов президент

В Унгария избраха нов президент

Свят Преди 12 часа

73-годишният юрист Андраш Бака беше избран с тайно гласуване със 140 гласа „за“

Над 179 000 души работят по трудов договор на 4 часа дневно, показват данните на НАП, поискани след споровете около новото изчисляване на трудовия стаж.

Колко хора ще засегне новото правило за трудовия стаж при работа на 4 часа

Парите ни Преди 13 часа

Промяната вече е оспорена пред Конституционния съд

Младежи от групата, винена за убийството на Георги Кузев, пребили чужденци и се снимали

Младежи от групата, винена за убийството на Георги Кузев, пребили чужденци и се снимали

България Преди 13 часа

Престъплението е разкрито при разследването на убийството на Младежкия хълм

<p>АЕЦ &quot;Козлодуй&quot; с превантивни мерки заради Дунав, блоковете работят по график</p>

АЕЦ "Козлодуй" с превантивни мерки заради нивото на река Дунав, блоковете работят по график

България Преди 13 часа

Екипите следят денонощно нивото на реката и почистват съоръженията за охлаждащата вода

Жена е тежко ранена, повлече я струя от самолет

Жена е тежко ранена, повлече я струя от самолет

Свят Преди 13 часа

52-годишната жена е получила тежка черепно-мозъчна травма

Голямата компания отблизо – първите впечатления на стажантите във Vivacom

Голямата компания отблизо – първите впечатления на стажантите във Vivacom

Любопитно Преди 13 часа

Реални проекти, подкрепящи екипи и свободата да учиш превръщат първите седмици в професионално приключение

Удариха кораб край Йемен, има жертви

Удариха кораб край Йемен, има жертви

Свят Преди 13 часа

Това съобщи британската Служба за морски търговски операции