Все повече фирми залагат на факта, че трябва да предложат най-добро обслужване и допълнителни екстри, включени в цената, за да останат клиентите им доволни.
За разлика от големите чуждестранни компании, които имат магазини вече и в България, родните фирми са много по-гъвкави и много по-адекватно отговарят на нуждите на клиентите си.
За много от гигантите в мебелния бранш България е пренебрежително малък пазар и те не предвиждат някакви специални промоции или специално отношение към нашия потребител.
Това си пролича в неадекватната им ценова политика, която в последствие се опитаха да замаскират със скъпи рекламни кампании и Пи Ар акции.
Родните производители и търговци на мебели и обзавеждане откриха преимуществата, които дава на клиента системата all inclusive (всичко е включено в цената) и започнаха успешното й прилагане на пазара.
Пионер в прилагането на системата е ЯВОР. Мениджърите на най-старата и позната българска мебелна марка очевидно имат доста модерно мислене, след като извеждат на първа позиция грижата за удобството на клиента.
В последната им кампания например има изключително интересни предложения – ако решиш да се обзаведеш с холна гарнитура или каквато и да е мека мебел от ЯВОР, ти предлагат следните удобства:
Първо – при покупка на лизинг, няма първоначална вноска. Просто отиваш в магазина и избираш модела, без да се налага да плащаш нищо.
Второ - предлагат ти я без оскъпяване за една година, тъй като разходите за лихви ги поема фирмата. На практика цената, която виждаш на етикета се дели на 12 и се изплаща в продължение на 12 месеца без лихва.
Трето - возят ти я безплатно до дома и Четвърто - това всъщност е най-новото, ако в къщи имаш стар диван, от който се чудиш как да се отървеш, сега няма да се налага да викаш хамали или транспорт, или да се мъчиш сам.
От ЯВОР ще изнесат безплатно твоя стар диван и ще го закарат пак безплатно до друг адрес в града, в който живееш.
Помислено е и за друго – ако нямаш вила или роднини, на които да подариш стария си диван, сега може да направиш нещо с благородна кауза - дари го на социално слабо семейство. От фирмата ще го закарат на нуждаещи се домакинства. Така ще направиш и нечий дом още по-хубав за Коледа.
Очевидно кризата направи търговците много по-гъвкави, а фирмите с традиции показаха, че модерното мислене и удобствата за клиента са най-важното, за което трябва да мислят сега. Това ги различава от чуждите фирми, в които обикновено е по-скъпо, независимо от гръмките реклами, а и за всичко останало от изнасянето до превоза и качването по етажите трябва да мислиш сам или да платиш допълнително.
В ЯВОР очевидно знаят, че най-важното е клиентът да е удовлетворен. Цената е ясна и включва всичко. Без скрити условия и дребен шрифт. От това потребителя винаги е доволен.
За всички активности и промоции вижте на http://www.yavor.bg/.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!