Г лобална инициатива за популяризиране на реалистични образи на жени в медиите и рекламите стартира под надслов #ShowUs. Кампанията се реализира от Dove след проведено от бранда проучване, което показва, че 70% от жените продължават да не намират прилика между себе си и женските образи, представени в изображенията в публичното пространство.
Партньори в кампанията са и популярната мрежа GirlGaze, която се бори със стереотипите в женските образи, както и една от най-големите платформи за фотографии – световната банка за стокови снимки Getty Images. Глобално кампанията стартира още през 2019 г. и всички 5000 изображения на реалистично изглеждащи жени, могат да бъдат намерени в Getty, на следния линк: gettyimages.com/showus. Галерията е достъпна за всички потребители и индустрии, използващи стокови изображения.
Целта е те да бъдат стимулирани да използват именно реалистичните женски изображения в рекламите и медийното пространство. Изображенията от кампанията не минават през дигитална обработка и представят жените така, както изглеждат в реалността – нефилтрирани и естествени.
В България кампанията стартира на 1 март тази година и ще продължи до 16.04.2020-та, а локалното послание е #ShowUs Покажете ни повече жени като нас. Покажете ни красотата, която излиза извън рамката на стереотипите. И влиза в реалността.
И тук инициативата има за основна цел да повлияе и промени установените рекламни и медийни стереотипи за женска красота, които почти никоя жена не може да покрие. В инициативата ще бъде окуражавано използването на реалистични женски образи, които не робуват на догми по отношение на телата си и се чувстват отлично в кожата си.
А всичко това ще има и добавена стойност – за всеки присъединил се към инициативата, Dove ще дари по 1 лев на Български фонд за жените (БФЖ) – организация, която активно работи за премахване на дискриминацията спрямо млади момичета и жени.
Пълните условия и описание на инициативата са достъпни на сайта www.dovemybeauty.bg. В България посланието на Dove - #ShowUs Покажете ни повече жени като нас, ще бъде предадено през ключовия образ на българката Елена. Визиите на още 8 жени, борещи се с различни стереотипи, ще дадат гласност на кампанията.
За всяка жена, участвала в социалната кампания, Dove ще подкрепи финансово БФЖ, което ще позволи на организацията да комуникира по-пълноценно и мащабно своите собствени проекти и инициативи в подкрепа на жените у нас.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.