П окрай извънредното положение заради COVID-19 сивотата в ежедневието на всички хора се увеличи. Станахме по-угрижени и притеснени – за настоящето и най-вече за бъдещето. Причините, които ни карат да се усмихване намаляха, а точно в такива моменти трябва да търсим все повече неща, които да ни накарат да мислим положително. От днес София става с една идея по-цветна, именно с тази цел – да накара хората да гледат по-позитивно на живота, въпреки пандемията.
Всичко тръгва от една идея на креативна агенция от столицата. Хрумва им, че могат да се възползват от свиването на рекламния пазар в полза на хората в големите градове. Използват факта на така или иначе намалелите разходи за външна реклама на брандовете, което води до незапълването на огромна част от билбордовете в София, които респективно стоят бели. Това създало отлична възможност когато брандовете не искат да кажат нищо на хората, да се създаде позитивно послание, което да се предаде на минаващите хора покрай билбордовете. Основната концепция е на белите празни пана, да се поставят цветни визии, които ярко да се откроят и да привлекат вниманието на минувачите. На самите визии има усмихнати хора, а до тях има заглавия на известни позитивни песни. Един чудесен начин, чрез който хората да се усмихнат и да си затананикат песента.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!