Операция „Жълти стотинки” с нова кауза – децата с множествени увреждания
Източник: netinfo
0

Д арителската кампания Операция „Жълти стотинки” започва поредното си осмо издание с нова кауза.

Тази година кампанията ще набира дарения в помощ на деца с множествени увреждания.

Даренията ще бъдат насочени към „Център за надежда“ в София, който предоставя дневна грижа и обучение на деца с увреждания. Средствата ще бъдат инвестирани в осигуряване на допълнителни рехабилитатори към Центъра и в развитието на програма „Мобилен терапевт”.

Това ще повиши качеството на грижата за децата, ползващи Центъра, и ще даде повече свобода на техните близки през деня.

По този начин дарителската кампания ще облекчи живота не само на десетки деца с множествени увреждания, но и на техните семейства, които често се превръщат в заложници на болестта.

Операция „Жълти стотинки“ е инициатива на VIVACOM, а тази година основен партньор на кампанията е фондация „И аз мога”. 

Мотото на кампанията е: „Твоето ресто връща надежда за децата с увреждания и техните семейства“.

Началото на кампанията бе дадено с Деня на баскетбола, организиран от bgbasket.com и viasport.bg на 17 септември. Средствата от билетите за спортното събитие бяха дарени за каузата от Българската федерация по баскетбол.

Така Операция „Жълти стотинки“ започва мисията си с първоначална сума от 5 236 лв.

В кампанията може да се включи всеки – както физически лица, така и търговски обекти.

Тази година инициаторът VIVACOM е осигурил допълнителен брой от специалните касички за жълти стотинки, които могат да бъдат заявени от всеки един търговец, независимо от обхвата и вида на неговата дейност – на имейл адрес kasichka@vivacom.bg.

Кампанията може да бъде подпомогната и със SMS на кратък номер 1415, или с обаждане на телефон 0-900-5-14-15. Цената е 1 лв. за всички абонати на трите мобилни оператора в страната и 1,20 лв. - за клиентите на предплатени услуги. За по-големи дарения има осигурена дарителска сметка: IBAN BG70TTBB94001528002490.

Операция „Жълти стотинки” е национална дарителска кампания на VIVACOM Fund, която вече 7 години подкрепя социални каузи в името на децата. Тя се провежда с помощта на десетки партньори и всяка кампания мотивира стотици хиляди българи да дадат своя принос в нея. Олимпийският шампион Йордан Йовчев и чаровната певица Белослава за поредна година ще бъдат лицата на кампанията, вярвайки, че със своя пример ще привлекат повече хора да подпомогнат добрата кауза.​

Новите партньори, присъединили се тази година към кампанията, са: Lafka, Andrews Ladies, Booktrading, DOMKO, VIP Security и Eventim, благодарение на които специалните касички ще приемат дарения в близо 1 700 търговски обекта.

Медийните партньори, благодарение на които повече хора имат шанса да научат за каузата, са: NOVA, Дарик радио, dir.bg, сп. Elle, вестник Стандарт, Журнал за жената, „Моето дете”, радио FM+, радио Star, Розали, actualno.com и iwoman.

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Жестоко убийство край Варна
Ексклузивно

Жестоко убийство край Варна

Преди 6 часа
549 потвърдени случаи на COVID-19 у нас
Ексклузивно

549 потвърдени случаи на COVID-19 у нас

Преди 6 часа
Tesla Model X
Ексклузивно

Tesla учи „стойката на гепарда”

Преди 9 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини