А1 има готовност да обслужва клиентите си онлайн, за да се ограничи разпространението на CОVID-19
0

А 1 насърчава своите клиенти да се възползват от възможностите на новите технологии, за да помогнат в овладяването на риска от инфекция с коронавирус (COVID-19) и сезонната грипна епидемия. Практически всички услуги, които компанията предлага на своите клиенти, могат да бъдат осигурени и онлайн. Каналите за самообслужване на компанията са лесни и удобни за употреба, и дават възможност на потребителите да ограничат излизанията и ненужното излагане на риск.

От компанията припомнят, че сметките могат да бъдат платени лесно и удобно през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg. Приложението на телекома се предлага както за Android, така и за iOS устройства, а клиентите имат възможност да запазят и данните за банковата си карта, с което да се възползват от услугата за автоматично таксуване. Освен че елиминира риска от предаване на болести по въздушно-капков път, подобно решение би спестило и много време в дългосрочен план. Мобилното приложение на Моят А1 позволява на клиентите да управляват всичките си услуги. С него те могат да следят текущото си потребление, да добавят допълнителни пакети, да проверят фактурите си, да плащат сметките си и дори да получават персонални оферти.

Хората, които планират покупка на ново устройство, преподписване на договор и прехвърляне на услуга към А1, също могат да го направят, без да напускат домовете си. Всичко това е достъпно в онлайн магазина на А1. На А1.bg може да бъде открит и богат каталог с всички устройства, които се предлагат в момента от А1. В това число влизат както смартфони, така и лаптопи, смарт часовници, таблети, телевизори, джаджи и аксесоари.

Хората, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин. От 10:00 до 19:00 часа, всеки работен ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 Видео помощник.

Подробна информация за продуктите и услугите на А1 може да бъде открита и в специализирания портал за самообслужване help.a1.bg. В него могат да бъдат открити най-често задаваните въпроси във връзка с услугите интернет, телевизия, домашен телефон и други. Екипът на А1 продължава да поддържа и нормален режим на работа през останалите си канали.

Използването на каналите за самообслужване е сигурно, бързо и удобно, затова екипът на А1 гарантира тяхната надеждност дори и в усложнената обстановка в страната.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Съвети за по-добро управление на личния бюджет

Създадено за A1

Ексклузивно

Съвети за по-добро управление на личния бюджет

Преди 1 час
Заливът Чесапийк
Ексклузивно

Нова трагедия в...

Преди 2 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини