Диета през ден - хем с успех, хем без тормоз
Диета през ден - хем с успех, хем без тормоз   
Източник: БГНЕС
Оо овното правило: ако от днес за утре започнете да се храните с по-малко калории, ще намалите теглото си и ще ограничите риска от заболявания на сърцето, от диабет, рак, както и от алергии, астма и инфекции.

Но нежеланият страничен ефект се изразява в повечето случаи в постоянен глад и недоволство.

Изследователи от Националния институт за проучвания на възрастта в Балтимор са установили покрай опитите си с животни, че правена през ден диета има сходен ефект за здравето, както и ежедневното гладуване.

За правенето на диета през ден има нужда от определена настройка, но тя съвсем не е толкова изнервяща колкото всекидневните ограничения - казва американският изследовател Джеймс Джонсън.

Стойте на 22 градуса!

С подобни резултати се увенчава и проучване на Чикагския университет. При него пациентите били подложени именно на такава диета и за срок от десет седмици свалили между 4,5 и 12,7 килограма.

Паралелно спаднали кръвното им налягане, пулсът и холестеролът.

Друга идея за отслабване без напрежение е свързана със стайната температура. При 22 градуса жените изгарят до 27 грама мазнини дневно повече, отколкото при 27 градуса.

Мъжете пък разполагат с друга възможност да свалят телесното си тегло. Колкото повече напредва възрастта, толкова по-малко тестостерон произвежда тялото и толкова по-голяма част от него се превръща в естроген.

Точно този хормон обаче води до нежелани натрупвания на мазнини по ханша.

Затова препоръката на експертите е с увеличаването на възрастта да се набляга повече на спорта за натрупването на мускулна маса. Може да се прибегне и до хормонални препарати, които лекарите предписват при твърде ниски показатели на тестостерона.

Още по-добре е да се пие по-малко алкохол. Тъй като ако на черния дроб редовно му се налага да преработва големи количества алкохол, той разгражда по-малко от излишния естроген.

Знаете ли, че...?

Както е добре известно - витамините са много важни за тялото. Витамин Д обаче има особено важна функция за намаляването на теглото.

Проучване на университета в Минесота показва, че хората с по-високи нива на витамин Д в кръвта губят повече тегло от тези с по-ниски стойности.

Възможното обяснение: понеже слънчевата светлина е основен доставчик на витамин Д, по-ниските му нива в тялото всъщност сигнализират, че идва зима и затова трябва да се натрупат повече запаси.
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
"Уникална" украинска атака остави без вода Новоросийск

"Уникална" украинска атака остави без вода Новоросийск

Свят Преди 1 час

Според кмета му водоснабдяването в руския град е било прекъснато

Тежка катастрофа с жертва затвори пътя между Варна и Русе

Тежка катастрофа с жертва затвори пътя между Варна и Русе

България Преди 1 час

Ударили са се челно джип и товарен камион

Съкращават над 160 щата в две министерства

Съкращават над 160 щата в две министерства

България Преди 2 часа

Най-съществено е намалението в системата на Министерството на иновациите и дигиталната трансформация

Пуснаха двамата задържани за побоя над непалци в Пловдив

Пуснаха двамата задържани за побоя над непалци в Пловдив

България Преди 2 часа

Според прокуратурата от записа се вижда, че агресията е била прекомерна и не е имало причина за нападението

Рекорден срив във Франция: Жега и медузи блокираха ядрените централи

Рекорден срив във Франция: Жега и медузи блокираха ядрените централи

Свят Преди 3 часа

Над 20% от капацитета на френските АЕЦ е неизползваем заради сушата и жегите. В най-голямата централа в Западна Европа „Гравлин“ блоковете бяха спрени, след като рояци от медузи запушиха охладителните помпи за реакторите

Путин се ядоса, отправи заплахи и обвинения  в "пиратство и грабеж"

Путин се ядоса, отправи заплахи и обвинения в "пиратство и грабеж"

Свят Преди 3 часа

Путин подчерта, че Москва ще прави това във всички акватории

Задействаха BG-ALERT, хеликоптер помага за пожара край Камен връх

Задействаха BG-ALERT, хеликоптер помага за пожара край Камен връх

България Преди 3 часа

Заради задимяването временно е ограничено движението по пътя между селата Леярово и Стефан Караджово

Водолази извадиха тяло от язовир „Огоста“

Водолази извадиха тяло от язовир „Огоста“

България Преди 3 часа

То е откарано за аутопсия в болница, за да бъде установено какво се е случило

<p>Отвориха първия &bdquo;Музей на глупостите&ldquo; и балканския абсурд</p>

Отвориха първия „Музей на глупостите“ и балканския абсурд в Любляна

Свят Преди 3 часа

Ракията, самоиронията и прочутото „Йебига“ са сред основните теми на необичайната експозиция

По „Младежка заетост+“ младите хора могат да бъдат включени в платен стаж, обучение по време на работа или субсидирана заетост за период от шест месеца.

Как да започнете първа работа: Над 3100 места вече са разкрити за младежи

Парите ни Преди 3 часа

Още близо 1500 позиции са в процес на одобрение, а проектът предвижда подкрепа за най-малко 8520 млади хора

Министерският съвет прие управленската програма на правителството

Министерският съвет прие управленската програма на правителството

България Преди 4 часа

Народното събрание вече работи по законодателната програма

Пълното слънчево затъмнение отваря нови врати: Вижте дали вашата рождена дата е сред късметлийските

Пълното слънчево затъмнение отваря нови врати: Вижте дали вашата рождена дата е сред късметлийските

Любопитно Преди 4 часа

Вижте дали сте сред късметлиите, кои зодии трябва да внимават и кои часове от вечерта крият астрологичен капан

Румъния спира АЕЦ „Черна вода“

Румъния спира АЕЦ „Черна вода“

Свят Преди 4 часа

Процесът ще започне в четвъртък сутринта в 7:00 часа

<p>Дръжте се здраво! (Или всъщност няма нужда): НАСА успокои, че няма да политаме в 17:33 ч.</p>

НАСА опроверга конспирациите: Гравитацията на Земята няма да изчезне днес

Любопитно Преди 4 часа

Конспиративните твърдения за глобален катаклизъм и „7 секунди без гравитация“ се разпространяват в социалните мрежи от месеци

Стоян Колев отива на съд за агресивно шофиране и употреба на кокаин

Стоян Колев отива на съд за агресивно шофиране и употреба на кокаин

България Преди 4 часа

Инфлуенсърът е обвинен и за непристойно поведение в Съдебната палата в Пазарджик