Следващото поколение FIFA ще излезе през есента на тази година и отсега е ясно, че играта ще има какво да предложи на своите фенове. От EA SPORTS са разработили нов революционен физичен енджин – Player Impact Engine – и подготвят любопитни нововъведения в геймплея. Популярната спортна игра буквално ще изгради нов свят, в който физиката на футбола се доближава максимално до реалността. Player Impact Engine непрекъснато ще обработва решенията на геймъра в реално време и ще оценява всяка точка на контакт по тялото на виртуалните футболисти, за да създаде безброй вариации за естествените и вероятните изходи от всеки сблъсък. Играчите ще са много по-гъвкави, ще се натискат и дърпат в борбата за топката и ще се възстановяват по-лесно от промените в светлината. Лошата новина е, че Player Impact Engine ще работи само във версиите на FIFA 12 за Xbox 360 и PlayStation 3.
Геймплей нововъведенията се очертават не по-малко вълнуващи. FIFA 12 ще представи Precision Dribbling (иновация в атаката, прецизност при съприкосновение с топката, подобрен контрол в тесни пространства, контрол върху темпото на игра), Tactical Defending (нов прецизен механизъм за защита), следващото поколение изкуствен интелект на виртуалните спортисти Pro Player Intelligence и нов режим на игра Career, вдъхновен от истински футболни истории.
FIFA 12 ще бъде издадена в целия свят през есента на тази година във версия за PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PC, PlayStation 2, Nintendo 3DS, PSP, iPhone, iPad и iPod touch.
Източник: Пулсар
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!