0

Uber и компанията за автономни коли на Google - Waymo, продължават своя сериозен съдебен спор. Като част от делото Uber беше задължена да предостави архив на текстови съобщения разменяни между вече бившия изпълнителен директор на компанията Травис Каланик и нейният бивш ръководител на разработката на автономни коли Антъни Левандовски, който преди това е работил в Waymo, съобщава IEEE Spectrum.

Лоурънс Соломон: Как Илон Мъск стана майстор на фалшивия бизнес

В съобщенията си двамата дискутират най-различни детайли от работата си още преди Левандовски и стартъпа му Otto да бъдат купени от Uber. През септември и октомври миналата година Каланик вече е шеф на Левандовски и двамата усилено и редовно обсъждат Tesla и действията на компанията. Те виждат именно Tesla и Мъск като основни свои конкуренти.

Изкуственият интелект на Мъск победи топ играчи на Dota 2

Изкуственият интелект скара Мъск и Зукърбърг

Тогава двамата обсъждат и катастрофите на автономните коли на Tesla. Левандовски е особено краен в мнението си за компанията и за Мъск. "Катастрофата на Tesla през януари подсказва, че Илон лъже за милионите изминати километри без инциденти... Ще ни трябва свързана платформа с Tesla, за да можем да хванем всички катастрофи, които се случват", пише Левандовски до Каланик.

Мъск иска SpaceX да използва една ракета два пъти за 24 часа

Мъск: Човечеството изчезва, но на никой не му пука

Няколко дни по-късно Левандовски пише отново до своя шеф: "Трябва да започнем да показваме глупостите на Илон. Не съм в социалните мрежи, но нека направим профил faketesla и да даваме уроци по физика за глупостите, които Илон говори, като това, че колите му не се нуждаят от LiDAR". Каланик не отговаря на тези съобщения или поне не писмено.

Все пак Левандовски вижда и положителни страни в работата на Мъск. "Илон ще представи автономните коли като нещо не толкова страшно за хората, което би трябвало да е добре".

Каланик пита Левандовски каква според него е вероятността Мъск да има автономни коли от ниво 5, което означава изцяло самоуправляващи се автомобили, в поне 20% от даден град. "Той се опитва, но може/ще обвини регулаторите, защо това не се е случило", отговаря Левандовски.

Мъск и Tesla за сега не са коментирали темата.

Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.