Големите победители в IAB MIXX AWARDS 2020
Източник: IAB

IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, отличи ТОП дигиталните кампании в България в петото поредно издание на IAB MIXX Awards 2020. Призовете бяха раздадени в присъствието на над 150 гости на живо, а над 100 човека проследиха церемонията live на Facebook страницата на IAB.

Новото в тазгодишното издание на конкурса са допълнителните категории – общо 16, които обхващат много по-широк спектър от възможности за измерване на ефективността на една кампания в дигитална среда. Проектите бяха оценени от два съдийски състава, фокусирани в направленията „Стратегия и цели“ и „Тактики и инструменти“. За първи път в състава на журито освен изтъкнати професионалисти от българската дигитална индустрия участваха и опитни международни експерти.

Фокусът съвсем естествено падна върху общата отличителна черта за всички класирани на финала кампании – тази на дигитално смелите.

Във всички 16 категории журито излъчи по трима печеливши - ето и кои са те:

Best Mobile First Campaign

1-во място – Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – On the road to OMV, Рекламодател OMV Bulgaria, Агенция Dentsu Aegis Network Bulgaria

Best Social Campaign

1-во място – @Ceco, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

3-то място – Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

Best Brand Awareness Campaign

1-во място – За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

2-ро място – SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead

3-то място – Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home, Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

Most Effective Use of Data

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – Ice-Hot Banners, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

3-то място – Mania VIP Club, Рекламодател Mania, Агенция All Channels Communication

Best Branded Content Campaign

1-во място – People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

2-ро място – SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead

3-то място – Spice Boys, Рекламодател Kotanyi Bulgaria, Агенция Nitram

Best Engagement Campaign

1-во място – Heineken: The Focus, Рекламодател Heineken България, Агенция NEXT-DC

2-ро място – choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

3-то място – FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB

Influencer campaign

1-во място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

2-ро място – Foundation portraits, Рекламодател AVON, Агенция proof.

3-то място – AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication

Best Native Campaign

1-во място – Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof

2-ро място – DZI Online Security, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – ELANA: Making finances personal, Рекламодател ELANA Fund Management, Агенция BG-Mamma

Real time

1-во място – 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – IKEA iDEALISK, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts

3-то място – Stick to Burgers, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

Programmatic

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – Credit Cards & Overdraft, Рекламодател Unicredit Bulbank, Агенция Mediacom

3-то място – Zagorka IPA, Рекламодател Zagorka Bulgaria, Агенция Red Star/ Dentsu Aegis Network Bulgaria

PR Digital

1-во място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

2-ро място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция: proof. & Proximity, Медия партньор: httpool

3-то място – AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication

Digital Sales Campaign

1-во място – Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

2-ро място – КАКВО ДА НАПРАВИМ, КОГАТО ПО-ГОЛЕМИТЕ НИ ПРЕРЕЖДАТ НА ОПАШКАТА ЗА ДЮНЕРИТЕ?, Рекламодател Aladin Foods, Агенция Xplora

3-то място – MYT, Рекламодател Reebok/Adidas, Агенция Mediacom

Creative Effectiveness

1-во място – Отключи Тотема, Рекламодател ITAL FOODS, Агенция Sunday Media

2-ро място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

3-то място – Porn to Date, Рекламодател Dextrophobia Rooms, Агенция proof.

Best Video Campaign

1-во място – Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home, Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

2-ро място – People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

3-то място – За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

Best Lead Generation Campaign

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

Most Brave Campaign

1-во място – 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – rrrrRRRrrrRR, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts

3-то място - choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

Официални партньори на IAB MIXX Awards: A1 България, Superhosting

Творчески партньор: Stellary agency

Стрийминг партньор: Streamer.bg

Партньори: Перно Рикар България, InoVino

Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икомедия, Инвестор, Медийна група България и SBB Media

За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)

IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Георг Георгиев: Германия е сред най-близките ни стратегически партньори

Георг Георгиев: Германия е сред най-близките ни стратегически партньори

България Преди 6 часа

Германският външен министър Йохан Вадефул започна днес двудневно посещение в България и Румъния

Шведската прокуратура прекрати делото за кабела и кораба "Вежен"

Шведската прокуратура прекрати делото за кабела и кораба "Вежен"

Свят Преди 6 часа

Подводният кабел, свързващ шведския остров Готланд с латвийския град Вентспилс, бе увреден на 26 януари

Хванаха мъж с метамфетамин за близо 600 000 лв.

Хванаха мъж с метамфетамин за близо 600 000 лв.

България Преди 8 часа

Метамфетаминът е бил укрит в диспенсер за вода

Извънредна ситуация в “Игри на волята” тази вечер

Извънредна ситуация в “Игри на волята” тази вечер

Любопитно Преди 8 часа

Трите племена излизат в ожесточена битка за територия

Вадефул: България е модел за страните от Западните Балкани

Вадефул: България е модел за страните от Западните Балкани

Свят Преди 9 часа

Той определи предстоящото присъединяване на страната към еврозоната, като силен сигнал за стабилността на Европа

Тръмп е готов да се помири с Иран

Тръмп е готов да се помири с Иран

Свят Преди 10 часа

Тръмп: Готови сме да сключим споразумение, когато и вие сте готови

Отиде си визионерът на италианския стил – Чезаре Пачиоти

Отиде си визионерът на италианския стил – Чезаре Пачиоти

Свят Преди 11 часа

Новината за кончината му предизвика вълна от тъга и почит сред неговите почитатели, колеги и партньори по цял свят

Берлин: Европа, парализирана от страх, ще бъде доведена до самоунищожение

Берлин: Европа, парализирана от страх, ще бъде доведена до самоунищожение

Свят Преди 11 часа

Германия е изправена пред опасност от страна от Русия, смята Йегер

Снимката е илюстративна

Жена брутално нападна мъжа си, докато спи - изляла върху него вряло олио и лют червен пипер

Свят Преди 11 часа

Инцидентът е станал на 2 октомври в дома на семейството в Ню Делхи, Индия

Билборд срещу руското посолство в София с Путин  и Митрофанова

Билборд срещу руското посолство в София с Путин и Митрофанова

България Преди 12 часа

Надпис: "Вън от язовир "Искър". Тук не е Москва"

Загубите на Русия в Украйна минаха на друго ниво

Загубите на Русия в Украйна минаха на друго ниво

Свят Преди 12 часа

От началото на годината руските загуби растат главоломно

9 храни, които могат да намалят риска от рак

9 храни, които могат да намалят риска от рак

Любопитно Преди 12 часа

Прости промени в диетата могат да подкрепят здравето ви в дългосрочен план. Текстът има информативна цел и не е медицинска препоръка

Кои са освободените заложници от Газа?

Кои са освободените заложници от Газа?

Свят Преди 12 часа

Всички заложници, с изключение на един, са сред 251-те души, отвлечени по време на нападението на палестинската групировка "Хамас" срещу южен Израел на 7 октомври 2023 г.

„Chatfishing“: Как изкуственият интелект променя онлайн запознанствата

„Chatfishing“: Как изкуственият интелект променя онлайн запознанствата

Свят Преди 12 часа

„Беше сякаш наистина се опитваше да ме опознае на по-дълбоко ниво. Въпросите му изглеждаха много по-обмислени от обичайното"

.

Южна Корея използва холограми на полицаи за борба с престъпността

Любопитно Преди 12 часа

Холограмата е висока над 170 см и е моделирана по истински човек