Големите победители в IAB MIXX AWARDS 2020
Източник: IAB
0

IAB България, най-голямото сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, отличи ТОП дигиталните кампании в България в петото поредно издание на IAB MIXX Awards 2020. Призовете бяха раздадени в присъствието на над 150 гости на живо, а над 100 човека проследиха церемонията live на Facebook страницата на IAB.

Новото в тазгодишното издание на конкурса са допълнителните категории – общо 16, които обхващат много по-широк спектър от възможности за измерване на ефективността на една кампания в дигитална среда. Проектите бяха оценени от два съдийски състава, фокусирани в направленията „Стратегия и цели“ и „Тактики и инструменти“. За първи път в състава на журито освен изтъкнати професионалисти от българската дигитална индустрия участваха и опитни международни експерти.

Фокусът съвсем естествено падна върху общата отличителна черта за всички класирани на финала кампании – тази на дигитално смелите.

Във всички 16 категории журито излъчи по трима печеливши - ето и кои са те:

Best Mobile First Campaign

1-во място – Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – On the road to OMV, Рекламодател OMV Bulgaria, Агенция Dentsu Aegis Network Bulgaria

Best Social Campaign

1-во място – @Ceco, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

3-то място – Safenet, Рекламодател Telenor, Агенция guts&brainsDDB

Best Brand Awareness Campaign

1-во място – За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

2-ро място – SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead

3-то място – Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home, Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

Most Effective Use of Data

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – Ice-Hot Banners, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

3-то място – Mania VIP Club, Рекламодател Mania, Агенция All Channels Communication

Best Branded Content Campaign

1-во място – People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

2-ро място – SPIRIT Трансформации: COOL библиотеки, Рекламодател Spirit Fine Paints, Агенция Hub Ahead

3-то място – Spice Boys, Рекламодател Kotanyi Bulgaria, Агенция Nitram

Best Engagement Campaign

1-во място – Heineken: The Focus, Рекламодател Heineken България, Агенция NEXT-DC

2-ро място – choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

3-то място – FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB

Influencer campaign

1-во място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY, Рекламодател NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

2-ро място – Foundation portraits, Рекламодател AVON, Агенция proof.

3-то място – AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication

Best Native Campaign

1-во място – Air Dropping Fries, Рекламодател Skapto, Агенция proof

2-ро място – DZI Online Security, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – ELANA: Making finances personal, Рекламодател ELANA Fund Management, Агенция BG-Mamma

Real time

1-во място – 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – IKEA iDEALISK, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts

3-то място – Stick to Burgers, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

Programmatic

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – Credit Cards & Overdraft, Рекламодател Unicredit Bulbank, Агенция Mediacom

3-то място – Zagorka IPA, Рекламодател Zagorka Bulgaria, Агенция Red Star/ Dentsu Aegis Network Bulgaria

PR Digital

1-во място – PURINA ONE’S CAT ACADEMY NESTLE БЪЛГАРИЯ, Агенция All Channels Communication

2-ро място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция: proof. & Proximity, Медия партньор: httpool

3-то място – AVON K-Beauty collection launch in Bulgaria, Рекламодател AVON, Агенция All Channels Communication

Digital Sales Campaign

1-во място – Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

2-ро място – КАКВО ДА НАПРАВИМ, КОГАТО ПО-ГОЛЕМИТЕ НИ ПРЕРЕЖДАТ НА ОПАШКАТА ЗА ДЮНЕРИТЕ?, Рекламодател Aladin Foods, Агенция Xplora

3-то място – MYT, Рекламодател Reebok/Adidas, Агенция Mediacom

Creative Effectiveness

1-во място – Отключи Тотема, Рекламодател ITAL FOODS, Агенция Sunday Media

2-ро място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

3-то място – Porn to Date, Рекламодател Dextrophobia Rooms, Агенция proof.

Best Video Campaign

1-во място – Rowenta Robotoholics: The unsung heroes at home, Рекламодател Groupe SEB, Агенция guts&brainsDDB

2-ро място – People of the Mountains, Рекламодател Carlsberg Bulgaria, Агенция proof. Mедия партньор: Initiative

3-то място – За всички, които си нямат село, Рекламодател Ростар БГ, Агенция Nitram

Best Lead Generation Campaign

1-во място – Come back to Bulgaria, Рекламодател Telus International Europe, Агенция proof. Mедия партньор: httpool

2-ро място – FordDA, Рекламодател Moto-Pfohe, Агенция guts&brainsDDB

3-то място – Black Friday 13, Рекламодател DZI, Агенция guts&brainsDDB

Most Brave Campaign

1-во място – 04:20, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

2-ро място – rrrrRRRrrrRR, Рекламодател IKEA Bulgaria, Агенция The Smarts

3-то място - choose love over hate, Рекламодател Skapto, Агенция proof.

Официални партньори на IAB MIXX Awards: A1 България, Superhosting

Творчески партньор: Stellary agency

Стрийминг партньор: Streamer.bg

Партньори: Перно Рикар България, InoVino

Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икомедия, Инвестор, Медийна група България и SBB Media

За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)

IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.

Коментари 0
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Последни

.

Лидерът на "Ислямска държава" се е самовзривил?

Свят Преди 48 минути

В операцията не са участвали никакви американски военни

Трагедията на остров Иския - урок за грешките от безконтролното застрояване

Трагедията на остров Иския - урок за грешките от безконтролното застрояване

Свят Преди 56 минути

„Иския е един остров, който се превърна в символ на незаконното строителство”

Откриха два нови вида растения (СНИМКА)

Откриха два нови вида растения (СНИМКА)

Любопитно Преди 1 час

Ботаниците предупреждават, че има риск те да изчезнат заради минната дейност

Снимката е илюстративна

Учени с напредък в създаването на "червейна дупка"

Технологии Преди 1 час

Те се опитват да създадат червейна дупка в космоса като в "Интерстелар" и "Стар Трек"

Окончателно: Депутатите върнаха хартиената бюлетина

Окончателно: Депутатите върнаха хартиената бюлетина

България Преди 1 час

В секциите с над 300 избиратели ще може да се гласува и по двата начина

Пулев за ББР: За да надградим, трябва да разчистим гнилите ябълки

Пулев за ББР: За да надградим, трябва да разчистим гнилите ябълки

България Преди 1 час

Дадох червен картон на двама от старите членове на Надзора, каза министърът на иновациите и растежа

Украйна уволни инженер от АЕЦ "Запорожие", обвини го в колаборация с Русия

Украйна уволни инженер от АЕЦ "Запорожие", обвини го в колаборация с Русия

Свят Преди 1 час

Изявлението идва ден след като Русия съобщи, че е повишила инженера Юрий Черничук в директор на централата в Югоизточна Украйна

COVID-19: Уврежданията може да са по-тежки, отколкото сме предполагали

COVID-19: Уврежданията може да са по-тежки, отколкото сме предполагали

Теми в развитие Преди 2 часа

Те се появяват след излекуването, посочват учените

Половин тон наркотици заловиха властите в Стокхолм

Половин тон наркотици заловиха властите в Стокхолм

Свят Преди 2 часа

Арестувани са били трима мъже

Ивайло Цветков

Фрагменти 73: Още война – след рекламите

Фрагменти Преди 2 часа

Ние сме държавата и най-вече нацията тип „за всеки случай, да не стане нещо“

United Group стана член на Алианса за отговорен бизнес

United Group стана член на Алианса за отговорен бизнес

Свят Преди 2 часа

United Group, водещият доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа, стана член на Алианса за отговорен бизнес

<p>Шишков: Това е част от филма &quot;Изпращането на глашатая&quot;</p>

Шишков за казуса със с. Пролеша: "Това е част от филма "Изпращането на глашатая"

България Преди 2 часа

Ще се прави юридически анализ на ситуацията с натрупани неплатени глоби за винетки, заяви министърът

<p>Кремъл с остри критики към ЕС: Нелегитимно и неприемливо е!</p>

Кремъл разкритикува призивите на ЕС за създаване на военен трибунал

Свят Преди 2 часа

Киев настоява за създаването на специално звено, което да преследва руски военни и политически ръководители във връзка с отговорността им за войната

<p>Иванов: Който иска подкрепа от нас, знае какви са условията ни</p>

Христо Иванов: Който иска подкрепа от нас, знае какви са условията ни

България Преди 2 часа

Колкото и сложна да е ситуацията, по-мъдро е да се оценят всички аспекти за втори мандат, коментира председателят на ПГ на "Демократична България"

Петков: Днес "хартиената коалиция" реши да прокара хартиената бюлетина

Петков: Днес "хартиената коалиция" реши да прокара хартиената бюлетина

България Преди 3 часа

Днес е денят, в който демократичният вот на всеки български гражданин ще бъде подменен, заяви той