За горещините: най-горещият хечбек
Renault Megane RS Trophy-R   
Източник: Renault
0

И маме нов крал в сегмента на т. нар. хотхечове, който отново е френскоговорещ. Някои дори го определиха като най-чистият от своята порода, за което се изхожда от факта, че Megane RS Trophy-R отново е най-бързият автомобил на „Нюрбургринг” с предно предаване.

Отново, защото предходното поколение завъртя обиколка на „Северната дъга” за 7:54,36 мин. през 2014 г. Сега новият модел направи това 7:40,10 мин. (за старата конфигурация от 20,6 км), а за конфигурацията на пистата за 2019 г. (20,83 км) времето бе 7:45,38 мин.

Източник: Renault

Иначе формулата за извличане на повече скорост от Megane RS не се е изменила през годините. Renault Sport е подложил Trophy-R на стриктна диета, в резултат на която той е отслабнал с цели 130 кг. За това са спомогнали по-тънките стъкла на задните врати, карбоновият преден капак, липсата на задни седалки, комбинирана с по-леки предни, както и монтирането на титаниева изпускателна диета (премахната е дори задната чистачка).

Източник: Renault

Шасито също е било съществено променено, като се е сдобило с комплект регулируеми амортисьори Ohlins, олекотени пружини, по-лека торсионна греда отзад и различен аеро пакет. Като опция може да се поръчат и карбонови джанти.

Но най-голямата разлика със стандартния Megane RS, е премахването на системата за завиване на задните колела. На пътя тя е от голяма полза, но при пилотиране на писта по-скоро пречи.

Източник: Renault

Задвижването идва от същия 1,8-литров турбо двигател с 4 цилиндъра, генериращ 300 к.с. и 400 Нм, който е монтиран в модела Trophy. Тук няма опция за трансмисия с двоен съединител, а само 6-степенна механична кутия.

Renault твърди, че RS Trophy-R взима спринта до 100 км/ч за 5,4 секунди и може да се ускори до максимум 262 км/ч. Моделът ще бъде произведен в тираж от само 500 бройки, като цените във Франция започва от 55 000 евро.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Електромоторите ще станат по-леки и по-ефективни

Mercedes показа най-мощните серийни 4-цилиндрови автомобили

Тестваме върха в баварската гама: BMW 750i & M760Li

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Стайко Стайков
Ексклузивно

Стайко Стайков остава на свобода

Преди 12 часа
<p>Борисов обясни защо се въоръжаваме</p>
Ексклузивно

Борисов обясни защо се въоръжаваме

Преди 14 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини