4

К омпанията ще постигне целта си от общо 25 електрифицирани модела през 2023 г. - две години по-рано от обявеното. Повече от половината от 25-те модела ще бъдат напълно електрически. Харалд Крюгер, Председател на борда на директорите на BMW AG, обеща „до 2021 ще увеличим двойно продажбите си на електрифицирани автомобили в сравнение с 2019 г. Продажбите на нашите електрифицирани автомобили трябва да се увеличават с около 30% всяка година.“

Като част от новия комуникационен формат #NEXTGen BMW Group представи следващото поколение на мобилността и следващите си стъпки в тази посока. BMW Vision M NEXT ни дава представа как ще изглежда динамичното бъдеще на марката BMW под формата на вълнуващ електрифициран спортен автомобил.

Източник: BMW

До края на 2019 г. компанията иска да има повече от половин милион автомобила с напълно електрически или plug-in хибридни задвижвания по пътищата. В рамките на две години компанията ще предлага 5 напълно електрически серийни автомобила: освен BMW i3, от което досега са произведени над 150 000 екземпляра, през тази година в завода в Оксфорд ще стартира производството на напълно електрическото MINI. През 2020 г. то ще бъде последвано от напълно електрическото BMW iX3 от Шънян (Китай), както и BMW iNEXT, което ще се произвежда в Динголфинг (Германия), и BMW i4 от завода в Мюнхен (Германия).

Източник: BMW

Фокусът при BMW Vision M NEXT е поставен върху водача. Иинтелигентната технология е базирана на бъдещата платформа D+ACES (Design + Autonomous Driving, Connectivity, Electrification и Services) и превръща всеки водач на BMW Vision M NEXT във върховния водач.

Източник: BMW

BOOST Pod е интерфейсът между водача и автомобила. Той съчетава всички възможности за управление и информации на три нива директно пред водача. Първото ниво: хоризонтално насоченият волан с два малки дисплея. Като второ ниво за пръв път служи Curved Glass дисплей, който обгръща волана. Третото ниво е Augmented Reality Head-up дисплей върху предното стъкло. 

Източник: BMW

Power-PHEV задвижващата концепция с по един електромотор на предната и задната ос, което позволява чисто електрическо задно задвижване, както и чисто електрическо задвижване на четирите колела. Допълнително задните колела могат да бъдат задвижвани от мощен четирицилиндров бензинов двигател. Максималната мощност от 600 к.с. осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3 секунди. Чистият пробег на ток е в рамките на 100 км.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Старите батерии може да се окажат полезни

Citroen спира C4 Cactus след две години

Картел прати партида с дрога към Ford

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@