Tesla си има извинение за ниското производство на Model 3
Източник: netinfo
2

Tesla, чийто планове са да произвежда по 2500 коли Model 3 на седмица до края на март, е разработила нова автоматизирана система за производство на модули, предназначена за „Гигафактори“. Линията вече работи в германската Grohmann, но тя трябва да бъде разглобена, превозена до САЩ и отново сглобена, обясни Мъск.

"Не става въпрос дали работи или не. Тя трябва да се разглоби, транспортира и сглоби отново.“

След като тази задача бъде изпълнена, Tesla ще трябва да се справи с проблемите около материалната логистика за завода си във Фримонт. Чак след това в завода ще могат да се произвеждат по 5000 Model 3 на седмица към края на юни. Но нека първо видим ще стигнат ли 2500 след месец и половина.

Tesla отлага вече няколко пъти сроковете, които трябва да направят от компанията масов, а не нишов производител на електромобили.

Според Джордж Галие, анализатор в Evercore ISI, „ако Tesla изпусне целта от 2500 бройки седмично в края на първото тримесечие, инвеститорите ще останат разочаровани и притесненията ще се засилят.“

А притесненията биха могли да накарат някои клиенти да си поискат парите обратно. Това би имало негативен ефект върху компанията, тъй като клиентите до момента са налели в Tesla над $850 млн. под формата на капаро за бъдещи модели, включително влекача Semi и Roadster II.

Но Мъск знае как да плени въображението на хората. Наскоро той заяви: „Ако може да изпратим Roadster към астероидния пръстен, вероятно може да решим проблемите с производството на Model 3.“

"Всички проблеми с паричния поток ще се разрешат, веднага след като те (Tesla) изкарат тези автомобили на пътя,” коментира Таша Кийни, анализатор в ARK Investment Management.

Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.

За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.

Топ 10 на най-продаваните кросоувъри в света. Има нов лидер

Новият VW Touareg е готов, дебютира на 23 март

Системата МBUX в Mercedes A-Class е изцяло разработeна в България

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

2 коментара
 
Стайко Стайков
Ексклузивно

Стайко Стайков остава на свобода

Преди 7 часа
<p>Борисов обясни защо се въоръжаваме</p>
Ексклузивно

Борисов обясни защо се въоръжаваме

Преди 9 часа
<p>Откриха <strong>най-древната </strong>скална рисунка&nbsp;</p>
Ексклузивно

Откриха най-древната скална рисунка 

Преди 10 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини