Американското списание "Нюзуик", което вече е изцяло дигитално - след излизането на последния му хартиен брой през декември 2012 г. - е обявено за продан, сочи вътрешен редакционен документ, цитиран от Франс прес.
В него директорът на "Нюзуик" Баба Шети и главната редакторка Тина Браун посочват, че продажбата се налага, защото редакцията иска да се съсредоточи върху информационния сайт "Дейли бийст" (TheDailyBeast.com).
"Нюзуик" се сля с "Дейли бийст" през 2010 г., но двете издания запазиха собствената си марка.
Сп. "Нюзуик" беше създадено през 1933 г. от бивш журналист от сп. "Тайм". От няколко години изданието започна да губи скорост и накрая ръководството реши да закрие хартиената версия.
През 2010 г. медийната империя, издаваща в. "Вашингтон пост", продаде "Нюзуик" на калифорнийския милиардер Сидни Харман за един долар.
Тогава списанието беше отчело загуби от 70 млн. долара през предишните две години. После Харман сля списанието със сайта "Дейли бийст".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!