Художникът Гил Замора не виждал жените, а ги рисувал първо по собственото им описание, а след това втори път по описание от непознат.
На вторите рисунки жените се оказали много по-красиви.
Мотото на проекта "Истинска красота" е "По-красиви сте, отколкото мислите".
В него са участвали седем жени.
Всички били склонни да изтъкват недостатъците си, като автопортретът на една от жените бил изцяло отрицателен.
Непознатите хора, които ги описвали, винаги търсели нещо положително.
"Имам малки очи" например съответства на "Тя има хубави очи, които се оживяват, когато говори".
Когато двете рисунки бъдат сложени една до друга, разликата е изненадваща (Вж. голямата разлика).
Компанията "Дав" (Dove) направи първата си кампания "Истинска красота" през 2004 г., след като изследване показва, че само 2 процента от жените по света се описват като красиви.
"Като жени прекарваме много време да анализираме и да се опитваме да коригираме неща, които не са съвсем наред - каза една от участничките. - Би трябвало да посвещаваме повече време на това да се радваме на нещата, които ни харесват."
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!