Kaufland България представи първата си национална собствена линия продукти „Брей!“ от изцяло български производители
Източник: Kaufland
0

Kaufland България представи първата си национална собствена линия продукти от изцяло български производители. Марката носи името „Брей!“ и стартира с 61 продукта в 4 категории: млечни и месни продукти, основни храни и напитки, и тестени изделия. Всички те са дело на 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път. По този начин общият брой на родните производители, които произвеждат собствените марки на търговската верига за местния пазар, стават общо 30 - поредно доказателство за предимството, което компанията винаги дава на родната продукция.

„В „Брей!“ вложихме целия си 15-годишен опит до момента и желанието да работим с още по-голям фокус върху родното, както винаги рамо до рамо с българските производители. Всеки продукт в асортимента е символ на традиционния български вкус, който всички ние като български потребители търсим“, споделя Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.

Източник: Kaufland

Брей!“ е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси.

Марката „Брей!“ стартира с 15 месни продукта, произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив. Пресните месни продукти на марката са изцяло със стандарт Стара планина, а сред останалите има такива със защитено географско указание като Горнооряховския суджук, направен по традиционна рецепта, и други с традиционно специфичен характер, като филе „Елена“ и панагюрската луканка.

Асортиментът на марката включва 8 млечни продукта от с. Замфирово, област Монтана и регионите на София, Сливен и Хасково. Клиентите ще намерят млечни продукти с изцяло български суровини, а киселите млека са съобразени с националния стандарт за българско кисело мляко БДС. В категорията са включени още кокоши яйца „Брей!“ от свободни кокошки и боза с българска пшеница, без консерванти и подсладители.

Основната категория на “Брей!“ включва 37 продукта, сред които 5 вида едромляна лютеница, направени от пипер и патладжан, отглеждани на родна почва. Категорията включва и изключително разнообразие от 11 вида домашни сладка, всяко направено с изцяло български плодове от производители с установени традиции от региона на Пловдив. Бройката се допълва от 6 вида мед, 3 вида вино с конкретни сортове от Тракийската низина, слънчогледова тахан халва, локум, деликатесни салати, точени кори и други.

В момента марката предлага и селски хляб от плодородна Добруджа, направен с българско брашно.

С цел максимална прозрачност и информиран избор на клиента, информацията за всеки продукт е включена на етикета му – от произхода и производителя на продукта, до описанието на всяка използвана суровина.

Kaufland България разработва първата си национална собствена линия „Брей!“ в рамките на две години. Компанията стартира през 2018, като проучва пазара добре и заедно с екип от специалисти организира стотици дегустации на родни продукти с цел да бъде избран възможно най-качественият референт за продуктите от марката.

Основен фактор при финалния избор на производителите, които да създадат „Брей!“ рамо до рамо с компанията, е възможността да произвеждат сертифицирана продукция в нужните обеми. Окончателната селекция се осъществи чрез прозрачен конкурс при ясно зададени от страна на търговската верига критерии за качество и мащаб на производството. Kaufland изисква от производителите международно признати сертификати за качество и работа със собствени марки, като за продукти като прясно месо и колбаси компанията изисква и допълнителен независим външен одит.

Kaufland ще тества продуктите под марката „Брей!“ регулярно в българска акредитирана лаборатория най-малко 4 пъти в годината, като месните продукти ще преминават контролни тестове 8 пъти годишно.

Само за първата седмица, откакто е на пазара, марката бележи забележителен потребителски интерес. В рамките на изминалите 7 дни компанията отчита продажби на 37 тона кисело мляко „Брей!“ или 94 хиляди кофички. Висок интерес бележат още различните видове лютеница с общо 25 000 продадени бурканчета за 7 дни, общо 20 000 бурканчета домашни сладка и общо 12 000 броя Горнооряховски суджук и сух шпек.

До края на годината Kaufland България планира да увеличи двойно асортимента на „Брей!“, като запази доброто съотношение между високото качество и конкурентната цена.

Източник: Kaufland

 

 
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Последни

Любимката на шеф Ангелов си тръгна от Hell's Kitchen

Любимката на шеф Ангелов си тръгна от Hell's Kitchen

Любопитно Преди 51 минути

Брокерката Симона напусна надпреварата на крачка от черните куртки

Българчетата са първи в Европа по алкохол, цигари и канабис

Българчетата са първи в Европа по алкохол, цигари и канабис

България Преди 3 часа

Това сочи доклад на ООН за здравословното поведение на децата в училищна възраст

Две комисии подкрепиха законопроекта за рекламата на хазарта, браншът с остра реакция

Две комисии подкрепиха законопроекта за рекламата на хазарта, браншът с остра реакция

България Преди 4 часа

Според Асоциацията на българските радио и телевизионни оператори ограничаването на рекламата ще доведе до ръст на залози в нелегални сайтове и обекти

Полша предупреди Русия, че ще загуби войната с НАТО

Полша предупреди Русия, че ще загуби войната с НАТО

Свят Преди 4 часа

Шикорски: Единствената надежда на Путин е нашата липса на решителност

Румен Радев настоя за ясна стратегия за българската енергетика

Румен Радев настоя за ясна стратегия за българската енергетика

България Преди 4 часа

Радев: Политиката и законодателството следва да се правят със загриженост и отговорност към България

Починa театралният режисьор Александър Илиев

Починa театралният режисьор Александър Илиев

България Преди 5 часа

Режисьорският му дебют е с „Адвокатът Пиер Патлен” във Видинския театър през 1986 г.

ММС не дава „Септември“ и „Юнак“ на Столична община

ММС не дава „Септември“ и „Юнак“ на Столична община

България Преди 6 часа

Министерство на младежта и спорта не е било уведомено

Електроразпределителна мрежа

Само в Унгария са плащали по-ниски цените на ток от нас за второто полугодие на 2023 година

България Преди 6 часа

Битовите сметки за електричество и газ в ЕС са намалели в сравнение с периода през 2022 г.

Бременна ли е отново Кайли Дженър?

Бременна ли е отново Кайли Дженър?

Любопитно Преди 6 часа

Спекулациите започнаха да набират скорост заради нейна снимка

Съд отмени присъдата на Харви Уайнстийн

Съд отмени присъдата на Харви Уайнстийн

Свят Преди 6 часа

В решението си съдиите се позовават на грешки в начина, по който е бил проведен процесът

о

Пеещите фонтани в Пловдив отново работят (ВИДЕО)

България Преди 7 часа

Музикално-светлинното шоу продължава 30 минути

Новите AI телевизори са тук, готови за спортното лято

Новите AI телевизори са тук, готови за спортното лято

Любопитно Преди 7 часа

Изкуственият интелект ще направи картината още по-красива и реалистична

НС одобри 250 млн. лева ежегодно за „Мини Марица Изток“

НС одобри 250 млн. лева ежегодно за „Мини Марица Изток“

България Преди 7 часа

В мотивите е посочено драстичното намаление на електропроизводството от въглищни мощности