H&M подкрепя инициативата World Recycle Week и през седмицата 18-24 април ще събере 1000 тона стар текстил за рециклиране.
Кампанията цели да се предотврати текстилния отпадък, който отива към боклука, за да се намали нуждата от добиване на нови ресурси за производство на текстилни нишки и да се затвори производствения цикъл в модната индустрия.
Базираната в Лондон M.I.A. е водещото лице в инициативата на H&M World Recycle Week и главна героиня във видеото, вдъхновяващо клиентите да рециклират техните стари и нежелани дрехи.
С нейния личен стил, отношение към устойчивото развитие и страст към опазването на околната среда, M.I.A. олицетворява потребителя с отговорно съзнание и отношение.
По време на кампанията в периода между 18 и 24 април, H&M има за цел да събере 1 000 тона нежелани или износени дрехи от клиенти по цял свят в своите над 3 600 магазина.
Инициативата на H&M за събиране на дрехи стартира през 2013 г.
За да повиши информираността по темата, M.I.A. създава песента „Rewear it“ специално за H&M и кампанията World Recycle Week.
H&М работи в тясно сътрудничество с хореографа Аарон Силис, който претворява музиката и текста на песента на M.I.A. в танцова хореография за видеото.
„World Recycle Week e време, в което да обърнем внимание на важните проблеми, свързани с околната среда, като например депата за отпадъци, и да изтъкнем едно значимо глобалното движение“, казва M.I.A.
Резултатът на това сътрудничество е именно видеото с участието на M.I.A. заедно с еклектичен актьорски състав от различни влиятелни и вдъхновяващи хора от всички краища на света.
Героите във видеото са различни – музикални изпълнители, танцови артисти, комедианти и хора със страст към проблемите на околната среда и социалната отговорност.
Всеки един от тях има силно изразен личен стил и отговорно отношение към природата. Всички те се обединяват в един танц, за да покажат значението на инициативата за събиране на стари дрехи и тяхното рециклиране.
Това е един от най-мащабните проекти, посветен на околната среда, който H&M предприема.