Heineken® с фокус върху наследството, качеството и историите зад звездата
Източник: netinfo
0

Heineken® стартира и в България новата си глобална рекламна кампания, наречена „Има повече отвъд звездата“.

Тя кани потребителите да открият автентичните истории на продукта, които стоят в основата на емблематичната световна марка.

Кампанията се състои от три телевизионни реклами с участието на холивудската звезда Бенисио Дел Торо, дигитална активация, активности в местата на продажба и PR.

Стартираща в над 40 пазара в света, кампанията се фокусира върху самата бира, богатото наследство на марката и нейния несравним международен обхват. През 142-те години от създаването си, Heineken® се превръща от малка компания в Амстердам в най-международната премиум бира в света.

Достъпна е в 192 страни, а семейство Хайнекен все още притежават значителен дял от нея. Докато компанията е растяла, фокусът върху качеството и вкуса не се е отместил, осигурявайки постоянно съвършенство и доволни потребители от Лондон до Лагос и от Сингапур до Сантяго.

Това е постигнато, благодарение на майсторството и професионализма на пивоварите в Heineken®.

Gianluca Di Tondo, старши Глобален Директор на Heineken®, казва: „Потребителите искат да знаят все повече за това какво се случва зад сцената във всеки аспект от живота си. Това влияе и при избора им на бира. Heineken® разполага с разнообразие от автентични истории, които подчертават богатото му минало и показват защо популярността му е толкова трайна. Новата ни кампания е създадена, за да ги съживи по иновативен начин, използвайки присъщата ни духовитост“.

Willem van Waesberghe, главен пивовар на Heineken®, коментира: „Новата кампания показва на потребителите нашето пивоварно наследство и се фокусира върху качествените съставки, които са нужни, за да бъде вкусът на Heineken® еднакво добър в целия свят. От самото начало до сегашния ни световен обхват, едно нещо е останало непроменено – оригиналната рецепта на Heineken®. Уменията и професионализмът на нашите главни пивовари е доказателство, че качеството на нашата бира ще остане толкова високо, колкото и през първия ѝ ден“.

В основата на кампанията стоят няколко нови телевизионни реклами с участието на Бенисио Дел Торо.

В тях той сравнява по забавен начин своя собствен статус на „звезда“ със специфичните истории, които стоят зад легендарната звезда на Heineken®.

Новите реклами са създадени от Publicis Worldwide и са заснети на различни места в Барселона. Те ще бъдат разпространени на английски и испански език, заедно с няколко допълнителни кратки клипа за дигитално съдържание.

Телевизионната реклама може да бъде видяна тук

Телевизионните реклами ще бъдат разпространени на малкия екран и онлайн.

За повече информация за кампанията „Има повече отвъд звездата“, моля посетете heineken.com.

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
 
<p>5 <strong>мита за ваксините</strong> срещу грип</p>
Ексклузивно

5 мита за ваксините срещу грип

Преди 2 часа
<p>Макрон рискува всичко за Путин&nbsp;</p>
Ексклузивно

Макрон рискува всичко за Путин 

Преди 4 часа
Ново земетресение до Албания
Ексклузивно

Ново земетресение до Албания

Преди 5 часа
Домусчиев ще настоява за ВАР
Ексклузивно

Домусчиев ще настоява за ВАР

Преди 9 часа
Проверки за студентския празник днес
Ексклузивно

Проверки за студентския празник днес

Преди 9 часа
<p>Серия земетресения на Балканите</p>
Ексклузивно

Серия земетресения на Балканите

Преди 1 ден
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини