Чи ири
златни, две сребърни и четири бронзови статуетки бяха връчени на гала
церемонията на тазгодишното пето по ред издание на наградите за ефективност на рекламата Effie България,
която се проведе в "София лайв клъб".
30
кампании застанаха на старта, а 12 достигнаха до финала в конкурентна битка,
доказвайки силата и потенциала на своята ефективност.
Българската асоциация на
комуникационните агенции е организатор на фестивала.
Наградите Effie отличават
най-значимите постижения в маркетинговите комуникации: идеите, които работят
в пет категории: "Стоки", "Услуги", "Промоции", "Корпоративни комуникации" и "Социална, политическа, медийна". Категория
"Стоки" е водещата тази година според броя на заявките и победителите.
Тукзлатото бе присъдено от 17-членното жури на кампанията на
бира "Загорка".
Сребърен медал отиде при "Тойота", а две бронзови награди за отидоха за имиджовата
кампания "Кражба" и за Ruffles Challenge.
В
категория "Услуги" златото бе присъдено на кампанията "Да боднем Хепи" , а в
категория "Корпоративни комуникации" първо място отиде за "Chivas 12 Стола".
За
първи път Effie България обявява първата ранглиста на най-ефективните агенции и
рекламодатели въз основа на резултатите от петото издание на наградите за
ефективност на рекламата Effie България.
Effie Index България следва правилата на Effie Index Worldwide,
въведен през 2011 г. (effieindex.com).

Източник:
netinfo