Всяка година Асоциацията на рекламните агенции - България организира Форум на рекламата, като тазгодишното издание на събитието ще бъде 15-то поред.
На 23 март в зала 6 на НДК ще се съберат рекламни, медийни и маркетингови специалисти, които ще научат как се изграждат "марки на любовта" и как социалните медии спомагат за този процес.
В основата си социалните медии представляват средства за взаимодействие, които залагат на уеб или мобилни технологии, превръщащи комуникацията в интерактивен диалог.
Това е пространство на потребителите, в което те общуват свободно и генерират сами съдържание.
Социалните медии далеч не се изчерпват със станалите така популярни социални мрежи, тъй като включват значително повече разнообразни форми на контактуване и предаване на информация сред хората.
В резултат на навлизането на социалните медии компаниите спират да говорят на потребителя, тъй като вече имат поле, където да разговарят с него.
Организациите постепенно осъзнават, че потребителите не са само консуматори на съдържание, но и генератори на такова.
Такива и сродни на тях въпроси ще засегнат основните гости на събитието – Мики Денехи и Ричард Стейси, лектори в Международното училище за реклама и комуникации към Европейската асоциация на комуникационните агенции.
Мики има 27-годишен опит в рекламната индустрия, работил е в Лондон, Истанбул и Дубай и е заемал разнообразни позиции в големи агенции и компании, достигайки до поста на изпълнителен директор.
Ричард се занимава основно с пиар и корпорaтивни комуникации, като се е развивал в Лондон, Сидни, Брюксел и Прага.
Темата, която го вълнува основно и с която ще се опита да спечели публиката на тазгодишния AdForum, са социалните медии.
Желаещите да чуят съветите на Мики и Ричард и да обменят опит за регионалните и глобалните тенденциите в рекламата с редица други лектори могат да направят регистрация на arabulgaria.org/forum2011.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!