Най-големият форум ще посрещне над 5000 посетители, десетки изложители и 80 ТОП-лектори от цял свят. За посетители на изложението и част от конферентната програма входът е безплатен.
Сред лекторите тази година са вицепрезидентът на Facebook Блейк Чендли, вицепрезитентът на BBC Том Баумън, вицепрезидентът на Google Admob Ръсел Бъкли, президенти, вицепрезиденти и директори на най-големите световни и регионални компании, сред които Yahoo!, eBay, Yandex, Grey, Monster и над 70 други.
Webit е задължителен форум за всички маркетинг и рекламни професионалисти.
В рамките на три дни основните теми ще бъдат реклама и маркетинг в интернет, управление на репутацията, маркетинг в социалните медии, успешни продажби в интернет, планиране и отчитане на ефективността на рекламата онлайн и много други.
В два специални мастър класа през третия ден (29 октомври) Ранд Фишкин и Мартин Нюман ще учат посетителите в тънкостите на оптимизацията за търсещи машини, комуникацията в социалните медии и успешните продажби в интернет.
"Дигиталният маркетинг е маркетингът на 21 век. Над 50% от населението на България е онлайн, а в големите градове този процент достига до 65%.
Ако една фирма не е активна онлайн, тя все едно не присъства на пазара за една не малка група потребители.
За някой стоки и услуги можем спокойно да твърдим, че над 20% от потребителите им могат да бъдат достигнати основно онлайн. За всеки бизнес особено в условия на криза загубата на 20% клиенти би било сериозна заплаха", каза Пламен Русев преди откриването на събитието.
Webit се провежда от 27 до 29 октомври в НДК, София. Организатори са е е-Академия и Webit Ambassadors.
Политиката на е-Академия подкрепена от Webit Ambassadors за образоване и развитие на пазара през 2010-2011 включва още осъществяване на няколко образователни програми насочени към рекламодатели и маркетинг специалисти. Те ще бъдат на теми управление на репутацията на бранда, планиране и реализация на цялостна дигитална стратегия, планиране и отчитане на ефективността на дигиталната реклама, оптимизация за търсещи машини, маркетинг в социалните мрежи и др.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!