Б ебе се роди в тролей №5 в района на Първа градска болница в София.
Раждането е станало към 10 ч. тази сутрин, съобщиха от болницата, чийто екип е помогнал на 29-годишната родилка. Изненадващо обаче шофьорът на тролея не разбрал за появата на отрочето.
Майката, 29-годишната Мария, и детето са настанени в Майчин дом и се чувстват добре, съобщи БНР.
Жената е социално слаба, допълниха от болницата. Според запознати е клошарка. Тя ще остави бебето в социален дом, където били и останалите й три деца.
В Париж пък отново бе пусната трамвайна линия след близо 70 г., предадоха световните агенции.
Осемкилометровата линия в южната част на френската столица бе открита от кмета на Париж Бертран Дьоланое и министъра на туризма Леон Бертран.
Сред първите пътници на претъпкания вагон бяха също кметовете на Бейрут, Лондон, Монреал, Барселона, Бамако, Стокхолм и Антананариво.
Трамвайната линия бе построена от компанията "Алстом", която произвежда френските високоскоростни влакове.
Строежът отнел три години и струва 311,5 млн. евро. Линията има 17 спирки. От една спирка до следващата се стига за 4 минути.
Разходите по строежа предизвикаха критики, тъй като всички експерти смятат, че Париж сега най-много се нуждае от транспортни връзки между предградията, а не от скъпи транспортни проекти в самия град, отбелязва Франс прес.
Публикувано допитване сочи, че 63% от парижаните се радват на завръщането на трамвая в града си.
Очаква се трамвайната линия да се ползва от 100 000 пътници на ден - двойно повече отколкото е поемала заменената от трамвая автобусна линия по този маршрут.
Парижките шофьори на автобуси посрещнаха трамвайната линия със стачка.
Общо 26 френски града, в това число Нант и Бордо, вече имат или изграждат трамвайни линии. През юни 2007 г. Марсилия ще има първите си две трамвайни линии с дължина 11,6 км.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!