За сравнение, най-популярната платена услуга за теглене на музика онлайн в момента - iTunes на Apple, взима по 99 цента на песен, също без абонаментни такси, припомня Investor.bg.
BuyMusic.com обаче се цели в огромна аудитория, тъй като за разлика от iTunes услугата е предназначена за потребители с Windows. Новата услуга е достъпна за потребители от цял свят, с което печели точки пред iTunes, достъпен само за притежателите на Apple в САЩ. 97% от компютрите в света са оборудвани с Windows.
BuyMusic.com също така разполага с по-голям каталог от музикални заглавия от продукта за Apple - 300 000 песни, срещу 200 000, предлагани от iTunes. Създателите на BuyMusic.com са убедени в пазарния успех на новата услуга. Повод за добрите прогнози е успехът на iTunes, чрез който от пускането му на 28 април т.г. досега са свалени повече от 6,5 млн. песни.
От калифорнийската компания BuyMusic очакват да се преборят с конкуренцията на платените магазини за сваляне на музика като Rhapsody, MusicNow и MusicNet, които не успяха да активизират голям трафик.
Според специалисти голямото надлъгване ще е с цената на песните. Ценовата листа на BuyMusic за отделна песен започва от 70 цента до 1,29 долара, в зависимост от албума и заглавието. Един албум струва между 7,95 и 12 долара. При iTunes цената на повечето албуми е твърда - 9,99 долара.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!