"Български фирми в световна топлиста" е водещото заглавие в "Пари". Изтъква се, че международното изследване показва какви са бизнеснишите за развитие на компаниите и в него за пръв път са включени български компании от седем обещаващи сектора.
Бизнесвестникът информира и за предстоящото автомобилно изложение, което ще се състои в София от 10 до 18 юни. В автомобилен салон София 2006 ще участват над 112 фирми.
В интервю за "Монитор" изпълнителният директор на Българската агенция за инвестиции Стоян Сталев посочва, че
вложенията у нас от началото на прехода са 13 млрд. долара.
"Газпром" иска "Химко", информира в заглавие "168 часа". Под него пише, че се чака решение на съда дали държавата да прехвърли торовия завод срещу стотина милиона лева.
Руският газов монополист щял да придобие дял в комбината посредством търговската си фирма "Газекспорт", посочва седмичникът, като пояснява, че информацията за плановете на руския монополист е потвърдена от изпълнителния директор на "Ново Химко" Леонид Беренбаум.
Европа спира наши самолети,
съобщава "Новинар". Отбелязва се, че в изпълнение на изискване на ЕС 22 самолета "Ан-12", собственост на шест български авиокомпании, ще бъдат извадени от Регистъра на въздухоплавателните средства в България на 1 април 2007 г.
Това оповестил Светослав Станулов, председател на Асоциацията на българските авиопревозвачи и директор на Института по въздушен транспорт. Той уточнил, че
загубите за българската авиация ще бъдат 60-80 млн. евро.
Вестникът посочва още, че трима чужди инвеститори и "Хемус Ер" са кандидати да купят "България Ер". Темата присъства и в "Дневник".
Изданието поставя акцент и върху решенията на Столичния общински съвет (СОС) и извежда, че София е "подарила" Общинска банка на Христо Ковачки.
Съветниците гласуваха и тотална разпродажба на фирмите за имоти,
обявява в подзаглавие вестникът и разказва как е преминало заседанието на СОС, кои са били "за" и кои "против" при гласуването на важните за общината точки от дневния ред. Според анализа общината повтаря едни и същи грешки.
Интервюто в броя на "Дневник" е с Матю Бартли - главен изпълнителен директор на проекта "Ей И Ес Марица-изток 1". България се нуждае от нова централа на въглища, коментир
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!