На този фон творението на "Pininfarina" със сигурност е изглеждало твърде контрастно, още повече, че моделът преди всичко е носител на подчертан спортен нрав, а и на отлични конструкторски и дизайнерски решения.
В техническо отношение създателите на "Enjoy" в голяма степен използват богатия опит на британския производител на скоростни возила "Lotus". Изцяло според техните повели са изработени олекотените шаси и каросерия, а при избора на двигател се гласува доверие на "Toyota". Същият агрегат се монтира от островитяните при техните модели "Exige" и "Elise" 111R.
От "Pininfarina" се решават на тази стъпка, тъй като японското сърце осигурява перфектни изживявания на пътя. С работен обем от 1,8 л 4-цилиндровият мотор с 16 клапана гарантира мобилизирането на 192 к.с. при 7800 об./мин. и позволява достигането на максимална скорост от над 250 км/ч. В оборудването присъства и олекотена 6-степенна секвенциална скоростна кутия - отново дело на "Toyota".
Благодарение на специфичната изработка на алуминиевото шаси "Enjoy" с еднаква лекота може да бъде "пришпорвано" и по магистралата, а и да ви отсрами достойно на която и да е състезателна писта.
За да се осъществи второто е необходимо единствено да отстраните калниците (което се извършва бързо и лесно, благодарение на технологията на "Lotus") и на мига пред вас се материализира истински пистов състезателен автомобил.
В този случай теглото на "Enjoy" пада далеч под 800 кг. Естествено за атлетичните мерки на автомобила допринася и изработената от въглеродни нишки каросерия и отказът от монтирането на предно ветроупорно стъкло.
За сигурността освен надеждните системи и здравата конструкция се грижат и две специални стоманени дъги, разположени зад двете места за сядане, като целта им е да защитават водача и пасажера при евентуално преобръщане на автомобила.
В дизайнерско отношение колата съчетава интересни решения, както при екстериора, така и при интериора. Във външността на атлета акцентът е поставен върху мощните отвори на въздухозаборниците отпред и въздухоотводите отзад. Двата хромирани ауспуха също допринасят за колоритното му излъчване.
Във вътрешността пък дизайнерите реализират всичките си представи за лукс и удобство. Средата се доминира от червена кожа и неопрен, което е разбираемо предвид отсъствието на стъкла и покрив. Поради това на седалките ви очакват и специални състезателни предпазни колани и пилотски каски.
В края на месеца започва световна обиколка на "Enjoy", като според фирменото ръководство целта е да се проверят настроенията сред феновете и най-вече сред заможните колекционери. От това ще зависи колко екземпляра точно ще излязат от производство.