MobileBulgaria.com: 30% от мобилните потребители ще използват локално търсене до 2013 г. Това показва проучване на Juniper Research. Според данните на агенцията в момента най-добре оборудваните региони за развитие на услугите за местно търсене са Западна Европа и Северна Америка, както и страните от регионите с добре разработени системи за електронна информация като "Жълти страници", градски пътеводители, пътна информация и др. Наличието на електронни карти също е от значение, както и включването на по-интересните за посещение места в тях. Основният двигател за развитието на местното търсене ще бъде рекламата, но според Juniper Research ефективността на рекламните съобщения ще бъде различна за различните региони. Основно значение ще има качеството на предоставяната информация, както и наличието на местна инфраструктура. До 2013 г. се очаква приходите от услуги за местно търсене да достигнат $4,8 милиарда, но от агенцията предупреждават, че рекламодателите трябва да бъдат много внимателни, за да не претоварят потребителите с твърде много рекламни послания, тъй като това може да предизвика негативни реакции и отказ от използването на услуги.
Източник: MobileBulgaria.com