"Ogilvy&Mather" спечели наградата "Сребърен барабан" на 14-ия рекламен фестивал "Голдън дръм" в Порторож, Словения.
Агенцията заслужи приза със серия от три аутдор визии за кампанията "За чисти природни паркове", създадена за WWF-България.
Проектът, започнал през август, приковава социалното внимание към проблема със замърсяването на околната среда.
Обединяващото послание на серията е "Един боклук мръсно не прави. Мислиш ти и още 7 720 000 българи".
"Надявам се с всяка следваща година българското присъствие тук и на другите международни фестивали да се усеща все по-сериозно, каза Мария Тодорова, творчески директор на Ogilvy&Mather. И наистина вярвам, че всички усилия за опазване на българската природа имат смисъл."
В същата категория награда получи и друга наша агенция - "Publicis Marc".
15 български агенции се включиха в състезанието с общо 93 заявки - с 14 повече от миналото издание на фестивала.
Българска следа имаше и в журито - Чавдар Кенаров, криейтив партньор в "Ноубъл графикс", беше един от оценяващите за категорията "Медийни кампании".
Според организаторите 2007 г. е подобрила рекорда по получени заявки за участие - над 3000, като все повече категории са отворени за участие от цял свят.
Досега награди от "Голдън дръм"са печелили Шампионите Young&Rubicam през 1997 г. - Silver Drumstick за печатна визия на "Овергаз"; New Moment New Ideas през 2004 - бронз за печатна визия за влизането на България в НАТО; Leo Burnett през 2005 - "Golden Watch" с кампанията "Гласувай".