MobileBulgaria.com: Проучване на Nielsen показва, че сайтовете предназначени за забавления са сред най-популярните сред мобилните потребители в Бразилия, Русия, Индия и Китай (БРИК). Това контрастира с данните от развитите американски и европейски пазари, в които новинарските и информационни сайтове привличат повече мобилни потребители. Според компанията резултатите подсказват, че потребителите на мобилни Интернет услуги от БРИК, разчитат на телефоните си за забавление, докато тези от Щатите и Европа гледат на тях като на средство за получаване на информация. Проучването показва че мобилния Интернет продължава да набира популярност. Например 11% от руските мобилни потребители използват услугата през устройствата си, като са след тези в Щатите, Англия и Италия, а с 6.8% китайската употреба на мобилен Интернет е на равно с тази в Германия. Мобилен Интернет използват 2.6" от мобилните потребители в Бразилия и 1.8% от тези в Индия.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!