А
р рикански търговец на бижутерия заяви, че преразходи и проблеми с функционалност, свързани с проект за внедряване на SAP, са отчасти причина за неговия банкрут и делото му по Глава 11 за защита от фалит.
В документите, подадени от името на фирмата Shane Co. към американския съд по банкрутите в Денвър, е записано, че започването на въпросното дело е породено от „рязък спад в продажбите на дребно, особено на луксозни стоки" по време на настоящата рецесия. Там обаче се посочва и проектът на фирмата за внедряване на софтуер за управление от SAP. В Shane било взето решение още през 2005 за закупуването на "сложна система за POS продажби и управление на инвентара" от SAP AG, което щяло да струва 8-10 милиона щатски долара. Самото внедряване трябвало да бъде направено в рамките на една година. Вместо това обаче проектът се проточил 32 месеца, а цената достигнала $36 млн. Когато служителите започнали да работят със системата през септември 2007, тя все още не предлагала „точни инвентарни номера".
SAP системата най-сетне станала "стабилна и функционална" към края на 2008 година, но все още не можела да осигури "пълната функционалност, предварително договорена", гласи обяснението в документите.
В отделно изявление Shane и SAP твърдят, че продължават да имат тесни работни отношения. SAP пише, че вярва, че „делото за банкрута некоректно обобщава внедряването на SAP и го представя в невярна светлина."
Източник:
IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!