"Свежо" (svejo.net) и "BGReporter" (bgreporter.com), два от най-новите български сайтове, чието съдържание е дело на потребителите, се присъединиха към семейството на Нет Инфо.БГ.
Българската дигитална медийна компания придоби съответно 50% и 35% от двата сайта. Промените са факт от средата на септември и от края на октомври.
"Нуждите на потребителите ни винаги са били ключови за нас и ще продължим да им отговаряме подобаващо и качествено, според последните тенценции за потребителски генерирано съдържание в интернет", каза Богомил Илиев, директор иновации и бизнес развитие на Нет Инфо.БГ.
"Приобщаването на "Свежо" и "BGReporter" e резултат и от желанието ни да инвестираме в развитието на иновативни продукти и услуги", добави той.
"Свежо" е българска социална мрежа, базирана изцяло на съдържание, добавяно и оценявано от потребителите. Сайтът е типичен представител на уеб 2.0 вълната от продукти и услуги в интернет, чиито потребители имат свободата да споделят и популяризират интересни линкове, изображения, клипове, снимки.
"С помощта на потребилите се надяваме да организираме и филтрираме информацията в българското уеб пространство по най-успешния, удачен и свеж начин", казаха създателите на сайта Станислав Божков и Явор Иванов.
"BGReporter", другият сравнително нов проект, се появи онлайн в средата на август т.г. Целта на сайта е да публикува авторски статии, аудио, видео или снимкови материали, които отговарят на критериите за актуалност и представляват обществен интерес.
Всеки, който вярва, че може да пише интересно или разполага с любопитен аудио, видео или снимков материал, може да го изпрати до bgreporter.com. Модераторите преценяват дали материалът заслужава публикация, а всяка разработка се оценява, като се заплаща.
"Заедно можем да направим хората движеща сила на сайта, неговия интелект", каза Лъчезар Ангелов, един от създателите на BGReporter и допълни, че опитът на Нет Инфо.БГ ще помогне за успеха и налагането на сайта.
С инвестицията в двата сайта Нет Инфо.БГ цели да стимулира активното участие и ангажираност на потребителите в информираността на обществото и да даде тласък на млади и талантливи създатели на идейни проекти.