Компанията Psion принуди Google да не използва термина „нетбук“ в контекстната реклама в мрежата Adsense. Работата е там, че Psion притежава търговската марка Netbook, която вече масово се използва от другите производители.
Днес нетбуци се наричат почти всички евтини компактни лаптопи на различните производители. Ако се вземе предвид скокообразният ръст на пазара в този сегмент, това ограничение на Psion изглежда закъсняло и даже абсурдно. Независимо от това, компанията счита, че терминът е нейна запазена търговска марка и не може да бъде използван за реклама на други продукти. Дали Psion ще успее да принуди производителите да сменят названието на тези масови продукти? Трудно е да се каже.
Източник: IDG.BG
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!