
С помощта на винопедия потребителите и търговците на вино могат да правят бърз и лесен избор на качествени вина.
След направения редизайн през 2008 г., bacchus.bg предлага на посетителите актуално и свободно съдържание: всекидневни новини за българското и световно винопроизводство, ресторантьорство и висша кулинария; електронни бюлетини - бюлетин за нови вина, бюлетин с вино на седмицата, бюлетин с анонс за новия брой на списание "Бакхус"; публикуване на статиите от всеки нов брой заедно с допълнителна информация към тях; подробна информация за инициативите на списание "Бакхус", сред които са курсовете за дегустация и култура на виното, винените вечери, конкурсите "Ресторант на годината" и "Българско вино на годината"; списък на ресторантите на "Бакхус".
На сайта вече има възможност за интерактивно участие в рубриките "Форум" и "Блог" на всеки редактор от екипа на списание “Бакхус”, както и за онлайн покупки на книги за дегустация и култура на виното, издадени от списание “Бакхус”, курсове по дегустация и култура на виното и винени вечери.
Според статистиката на Nielsen за периода 1 – 30 юни 2008 г., 52,45% от аудиторията на bacchus.bg са мъже, 56,87% са от всички са на възраст от 25 до 39 год. По признак образование, 73,04% имат полувисше и висше, а по позиция във фирмата 74,51% са собственици, мениджъри, квалифицирани служители или практикуват свободна професия. Доходите на 24,51% от читателите на сайта са над 1400 лв.
Списание "Бакхус" е най-авторитетната българска медия в областта на виното, ресторантьорството и висшата кулинария. Издава се от "Икономедиа" АД. Целогодишно списанието организира поредица от събития и инициативи за утвърждаване на гурме културата в България, сред които е конкурсът "Ресторант на годината "Бакхус" – Chivas Regal". Сайтът на списанието бе отличен в категория "Печатни медии" от журито на Международния уеб фестивал в Албена през юни 2008 г.
Източник: IDG.BG