MobileBulgaria.com: Напоследък доста се зашумя около мобилната реклама - Google пусна мобилна версия на AdSense; MySpace решиха, че и те могат да се включат в играта благодарение на неизчерпаемото количество лични данни, с които разполагат; Microsoft купи компания за мобилна реклама и т.н. Примери има достатъчно, но всъщност има ли смисъл от генерални стъпки в тази посока наистина? От M:Metrics се опитват да дадат отговор на този и други подобни въпроси чрез проучването си на евентуалните резултати от мобилната реклама сред потребителите, до които достигат рекламите на мрежата AdMob. Възрастовата група, която успяват да обхванат рекламите, е между 18 и 34 години, което е около 65,5% от мобилните потребители на AdMob. Доста приличен резултат, като се има предвид колко е трудно вече рекламата да достигне до потребителите. Проучването на M-Metrics е проведено сред 2000 мобилни сайта през третото тримесечие на 2007 г. Компанията започва да предлага и инструмента M:Audit, служещ за по-точно проследяване на ефекта от мобилната реклама.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!