М ани Гутиерез е истинска интернет звезда - влогър, който се радва на вниманието на над 2 милиона абонати на канала си за красота, както и на над 3 милиона последователи в социалната мрежа "Инстаграм".
Вижте как изглежда Мани в нашата галерия
Сега той е във фокуса на вниманието, тъй като стана първият мъж рекламно лице на козметичния бранд "Мейбълин" в кампанията за нова спирала за мигли.
Това не е първата марка, която залага на мъже модели за разкрасителни продукти - "Милк мейкъп" и "Анастасия Бевърли хилс" вече включиха мъже в своите рекламни кампании, но ето, че и масовата марка не закъсня да експериментира със смело решение.
Разбира се, новината бе приета двуполюсно - едни се зарадваха от дръзкото решение, а други коментираха, че гримът е за жени и не разбират защо от "Мейбълин" се опитват да налагат "неприемливи норми на поведение".
Мани обаче коментира критиките с думите:
"Във времето съм минал през какви ли не коментари по мой адрес. Затова бих посъветвал всички да не позволяват на никого да ги обезкуражава - бъдете уверени в себе си и правете това, което ви прави щастливи".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!