Новото дигитално банкиране на Пощенска банка с рекорден ръст и одобрение
Източник: Postbank

П ощенска банка, иновативен лидер на пазара на финансови услуги, отвори нова страница и зададе нови стандарти в модерното банкиране, за да предостави изключително изживяване, използвайки най-съвременните технологични постижения в банковата индустрия. С ясна визия, смели цели и клиенти в центъра на всяко решение, институцията отбелязва изключителен период на високи резултати и забележителни постижения в дигиталната си трансформация само 6 месеца след ключовата промяна и внедряването на новата платформа. Последните месеци донесоха не само рекорден потребителски интерес към новото поколение дигитално банкиране на Пощенска банка, но въвеждането на редица нови функционалности позволиха управлението на личните финанси за потребителите да бъде още по-интуитивно и свръхперсонализирано. Доказателство за реалната добавена стойност, която приложението носи на клиентите, е високата оценка, която то получава в Google Play и App Store – 4.9 от 5 звезди.

Дигиталните платформи e-Postbank и m-Postbank – новият естествен избор на потребителите

Съчетавайки модерен дизайн, разширени възможности и най-високо ниво на сигурност и защита, шест месеца след мащабната трансформация на интернет и мобилното банкиране e-Postbank и m-Postbank, иновативните дигитални решения на Пощенска банка поставят началото на нов етап в развитието на банкирането и създават нови навици в поведението на дигитално активните клиенти. Над 95% от всички платежни операции в банката се случват изцяло онлайн, което доказва, че клиентите все повече припознават новите платформи като свои основни канали за банкиране, като това се наблюдава и в тяхното ниво на ангажираност. Данните сочат, че контактът на потребителите с m-Postbank е почти ежедневен, като интеракциите с приложението са се увеличили с рекордните 120% спрямо миналата година.

Статистиката на банката отчита още впечатляващи резултати, които показват 113% увеличение в обема на преводите през мобилното банкиране и ръст от 60% в броя на трансакциите. Новите потребители на приложението нарастват със забележителните 46% спрямо същия период на миналата година.

„В Пощенска банка вярваме, че банкирането не трябва просто да бъде услуга – то трябва да бъде преживяване. Затова инвестираме не само в технологии, но и в цялостна трансформация на начина, по който взаимодействаме с нашите клиенти. Искаме всеки досег с банката – онлайн или офлайн – да бъде приятно, гладко и запомнящо се изживяване. Зад отличните ни резултати стоят не само инвестиции в иновации, а и дълбоко разбиране на променящия се начин на живот и динамичен лайфстайл на хората. Горди и удовлетворени сме от факта, че новата ни дигитална платформа беше разработена и интегрирана за рекордно кратък срок от 9 месеца, а миграцията към нея премина плавно и с изключително внимание към клиентите. Този преход беше извършен безупречно, като успя да преведе стотици хиляди клиенти през промяната, предлагайки им възможност да се възползват от още по-усъвършенстваните функционалности на новите платформи“, коментират от Пощенска банка.

Източник: Postbank

Сред новите функционалности, които m-Роѕtbаnk предлага, са – възможност за директно разплащане на синя и зелена зони за паркиране в 25 населени места само с 2 клика, нареждане на преводи в лева и евро за секунди и по всяко време към над 2700 банки в Европейското икономическо пространство, възможност за откриване на разплащателни и депозитни сметки изцяло дигитално за по-малко от минута, двойна визуализацията на средствата в левове и евро. Интересът, който клиентите демонстрират към новите функционалности, за пореден път показва реалната полза от иновативния подход на банката. Само през първите няколко дни от пускането на новата услуга за паркиране са се регистрирали над 5000 потребители, което отново доказва, че клиентите оценяват лекотата и удобството на дигиталните решения на банката.

Чрез нововъведенията в мобилното приложение банката изпълнява своята стратегия за гарантиране на перфектно потребителско изживяване и като част от тази концепция за свръхперсонализация в улеснение на клиентите те вече получават таргетирани оферти, съобразени с техните лични нужди, очаквания и предпочитания.

Дигиталният портфейл ONE wallet by Postbank – където иновацията среща новото поколение

Освен мобилното и интернет банкиране на Пощенска банка, дигиталният портфейл ONE wallet се откроява като още едно ключово интелигентно дигитално решение, създадено с мисъл за удобството, сигурността и навиците на съвременните потребители. Той не само улеснява ежедневното управление на финансите, но е и първият дигитален портфейл в страната, насочен и към тийнейджъри между 14 и 18 години – поколението, което израства в дигитална среда и очаква бързи и гъвкави решения. Разширявайки достъпа до мобилната апликация за младежи над 14 годишна възраст, банката им предоставя възможност да бъдат активни участници в света на дигиталното банкиране и да изграждат устойчиви финансови навици от ранна възраст. Младежите могат да правят лесно и удобно безконтактни плащания на ПОС терминал със своя смартфон, да нареждат преводи без такса по мобилен номер към други потребители, използващи приложението, както и да следят наличността и движенията по своята сметка и карта в реално време. С регистриране за услугата младежите получават безплатна дигитална сметка и карта, която могат да използват като всяка друга карта. Те разполагат със съобразени за възрастта им лимити и могат сами да управляват картите си през приложението, а за да се гарантира сигурността им, използването на картите при покупки от рискови търговци, може да бъде ограничено.

Източник: Postbank

2025 – Годината на Gen Z в Пощенска банка

С младежката програма „Project YOUth“, разделена в три възрастови групи – от 7 до 14 години, от 14 до 18 години и от 18 до 26 години, Пощенска банка се фокусира и в изграждането на стабилна връзка с най-младите потребители на нейните продукти и услуги. За периода януари-септември 2025 г. спрямо същия период на 2024 г. данните на банката демонстрират впечатляващ ръст от 127% в дигитализирането на карти и използването на дигитални портфейли сред младото поколение. За същия период банката регистрира увеличение с 23% на активното младежко портфолио и ръст от 75% на всички трансакции с младежки карти.

Процесът на дигитална трансформация в Пощенска банка ще продължи да създава нови възможности за клиентите, които ще могат да се възползват от все по-бързи, интуитивни и персонализирани решения за своите финанси. Съвсем скоро потребителите ще могат да нареждат преводи само с мобилен номер, да се регистрират за услугите на банката за минути, както и да се възползват от още удобни за тях решения.

Повече информация за иновативните продукти и услуги на Пощенска банка може да бъде открита на www.postbank.bg

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Без санкции за германските дружества на "Роснефт"

Без санкции за германските дружества на "Роснефт"

Свят Преди 14 минути

Германските операции на „Роснефт“ са отделени от руската централа

Владимир Путин

La Stampa: 4 причини защо Путин няма да спечели в Украйна

Свят Преди 47 минути

Руският президент вярва в победата, но реалността е съвсем различна, казват двама високопоставени източници от американското разузнаване пред италианското издание La Stampa

Ваксините от последните 20 години вече са достъпни в електронното здравно досие

Ваксините от последните 20 години вече са достъпни в електронното здравно досие

България Преди 1 час

Над 19 милиона записа за поставени ваксини от 2005 г. насам са интегрирани в Националната здравноинформационна система – стъпка към по-пълна и достоверна медицинска история на всеки гражданин

„Бъди добър. Обичам те": Историята на шокиращо умният папагал Алекс

„Бъди добър. Обичам те": Историята на шокиращо умният папагал Алекс

Свят Преди 1 час

Алекс промени как се изследва животинският ум

Ужасът на Анелиз Мишел – момичето, вдъхновило „Екзорсизмът на Емили Роуз“

Ужасът на Анелиз Мишел – момичето, вдъхновило „Екзорсизмът на Емили Роуз“

Любопитно Преди 1 час

Историята за екзорсизмите на Анелиз Мишел е основата на филма от 2005 г. „Екзорсизмът на Емили Роуз“, но истинската история е много по-ужасяваща

Сини кучета се появиха в Чернобил - мистериозно явление в забранената зона

Сини кучета се появиха в Чернобил - мистериозно явление в забранената зона

Свят Преди 1 час

Доброволци от организацията „Кучетата на Чернобил“ откриха няколко животни със синя козина. Експерти подозират контакт с химикали, но не изключват и ефект от дългогодишното излагане на радиация

Ноември идва с 25 градуса и мъгли - подробна прогноза за времето

Ноември идва с 25 градуса и мъгли - подробна прогноза за времето

България Преди 1 час

До -5 градуса ще паднат температурите през следващия месец

Москва е готова да гарантира, че няма да нападне ЕС и НАТО

Москва е готова да гарантира, че няма да нападне ЕС и НАТО

Свят Преди 1 час

Лавров формулира предложението в реч

Племето на Завоевателите се разпадна след тежка загуба в “Игри на волята”

Племето на Завоевателите се разпадна след тежка загуба в “Игри на волята”

Любопитно Преди 2 часа

Феномените и Лечителите продължават напред в надпреварата

Москва

Мистериозна зелена светлина озари небето над Москва

Любопитно Преди 2 часа

Записано на множество видеокамери в автомобили и охранителни камери, събитието от понеделник бързо стана вирусно в социалните мрежи

Станислава Стефанова, ръководител отдел „Сегмент младежи“ в Банка ДСК

Учим за парите: как финансовата грамотност отключва иновации чрез детската банкова карта

Пари Преди 2 часа

Над 10 000 ученици вече знаят как да планират средствата си с програмата ни за финансова грамотност #YoungPower и ползват дигитален подарък за знания, споделя Станислава Стефанова, ръководител отдел „Сегмент младежи“ в Банка ДСК

Съквартирантите в Big Brother се превръщат в голямо щастливо семейство

Съквартирантите в Big Brother се превръщат в голямо щастливо семейство

Любопитно Преди 2 часа

Давид и Сияна влизат в ролята на тийнейджъри

Трагичният призрак на "Красивата непозната"

Трагичният призрак на "Красивата непозната"

Свят Преди 2 часа

"Имали сме гости, резервирали тази стая, и посред нощ се обаждат и казват: „Изкарайте ме оттук“

Любов и триумф: Ейса аплодира завръщането на Григор Димитров

Любов и триумф: Ейса аплодира завръщането на Григор Димитров

Любопитно Преди 2 часа

Българската тенис звезда, прославена с елегантния си стил на игра и непоколебима устойчивост, остана извън кортовете в продължение на няколко месеца, след като претърпя болезнена контузия в гръдния кош

Почина актрисата от "Фолти Тауърс" Прунела Скейлс

Почина актрисата от "Фолти Тауърс" Прунела Скейлс

Свят Преди 2 часа

Семейството ѝ потвърди смъртта ѝ в изявление