„Национална финансиада“ спечели първа награда в категория „Кампания за устойчиво развитие/корпоративна социална отговорност“
Източник: netinfo
0

Д игиталната образователна инициатива на Банка ДСК „Национална финансиада“ бе отличена с престижната първа награда в категория „Кампания за устойчиво развитите/корпоративна социална отговорност“ на конкурса PR Приз 2019 на БДВО (Българско дружество за връзки с обществеността). Кампанията е осъществена в периода октомври 2018 – март 2019 година, от екипите на Банка ДСК и агенции MSL и Digitas, част от Publicis Groupe България.

„Национална финансиада“ е образователна инициатива, която цели да подобрява и развива финансовата грамотност на младите хора още в семейната им среда. Затова и първото издание на кампанията се проведе под формата на дигитални състезания за финансова грамотност за отбори, формирани от ученици и техните родители. Победител в първото национално състезание стана отбор Da Vinci от гр. София, съставен от 16-годишната Жанет Таблова и баща ѝ Стоян Таблов, а наградата за ученичката е стипендия за нейното бъдещо висше образование в размер на 3 000 лв.

„Изключително сме щастливи и горди от това високо признание за образователната инициатива „Национална финансиада“. В Банка ДСК се стремим да инвестираме постоянно в обогатяване знанията на младите хора и с „Национална финансиада“ правим точно това – показваме посоката за изграждане на личностни умения сред младите хора за разумно финансово планиране на техните средства, и насърчаваме това да се заражда в тяхната семейна и житейска среда. Благодарим на журито на БДВО за тяхното високоекспертно мнение и оценка за кампанията, както и на нашите партньори от Publicis Groupe и Фондация „Инициатива за финансова грамотност“ за успешната реализация.“, коментира Виолина Маринова, Председател на УС и Главен изпълнителен директор на Банка ДСК.

„Благодарим на Банка ДСК за това, че повярваха в идеята и заедно с комуникационния екип на банката поставихме началото на една дългосрочна образователна кампания за младото поколение. Отличието на БДВО в конкурса PR Приз е признание за съвместната ни работа и показва стойността на иновативните дигитални проекти, особено когато са насочени към младите хора и семействата.“, коментира Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis Groupe. 

Общо 30 организации (комуникационни агенции, компании, неправителствени сдружения и институции) се включиха в тазгодишното издание на конкурса PR Приз Influencing the Influencers на БДВО, като представиха рекордния брой от 92 проекта в общо 14 категории. Най-оспорваната надпревара бе именно за „Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност“, която събра най-много конкурентни проекти на бранша.

„Национална финансиада“ продължава в момента с второ издание под името „Лятна финансиада“. Тя се състои от три игри, които ще се проведат между април и септември 2019 г., под формата на тестове от по 20 въпроса на финансова тематика. Състезанията отново са по двойки в смесени отбори от родители и ученици (16-19 г.). Всички, които искат да се включат в „Лятна финансиада“, могат да го направят тук

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Идва ли краят на нефта?
Ексклузивно

Идва ли краят на нефта?

Преди 6 часа
<p>Почина китаристът на група &quot;KISS&quot;</p>
Ексклузивно

Почина китаристът на група "KISS"

Преди 10 часа
Защо Меркел отказа поканата на Тръмп?
Ексклузивно

Защо Меркел отказа поканата на Тръмп?

Преди 10 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини