1

Ч есто във фитнес залите може да видите двама души, които си помагат в тренировката.

Това са т.нар. фитнес тренировъчни партньори.

Не е задължително да имате другарче по време на тренировката ви, но в определени моменти той може да ви бъде наистина от полза за по-добро и качествено изпълнение на тренировката или за да ви мотивира допълнително.

Както в любовта, така и във фитнеса, по-лошото от това да нямате партньор, е да имате, но той да е изключително неподходящ.

За да избегнете това, вижте какви качества трябва да притежава добрият фитнес партньор.

Познания за правилното изпълнение на упражненията

Важно е партньорът ви да има базови познания как се изпълняват определени упражнения, за да може да ви коригира отстрани.

Добрата техника по време на тренировка е от съществено значение за постигането на резултати, както и за да се предпазите от травми.

Затова не я подценявайте.

Източник: Getty Images/Guliver

Да се вслушва в желанията на човека, на когото помага

За да ви е от полза, фитнес партньорът ви трябва да осмисля какво точно е физическото натоварване, към което се стремите.

Идеята е той да ви предпазва от травми при изпълнението на дадено упражнение, а не да го прави вместо вас.

Трябва да имате общи цели

Например в моментите, в които сте решили да качвате мускулна маса, той да има същата цел.

По този начин ще може да имате сходни тренировъчни методики.

Точност

Закъснението от страна на партньора може да развали цялата тренировката.

Доста неприятно е, ако вие вече сте в спортния си екип, изпили сте предтренировъчните си продукти, а чакате приятеля си половин час.

Източник: Getty Images/Guliver

Закъснението показва и липса на желание и мотивация от страна на партньора.

Бързина

Тренировъчният партньор трябва да бъде фокусиран върху изпълнението на упражнението, за което помага, тъй като една грешка в рамките на секунда може да контузи трениращия.

А какви са недостатъците на фитнес тренировъчния партньор вижте във видеото.

Още от канала във Vbox7 Muscle Damage

7 упражнения, подходящи за дамите във фитнеса

Скъпо ли е да се храним здравословно?

Защо са вредни фрешовете

Съществуват ли храни, които изгарят мазнини

Полезни съвети за диабета и спортуването

Кой е по-добрият източник на протеини - животинският или растителният

Петте признака, че се храним здравословно 

Как да отслабнем, като ядем много мазнини 

Абонирайте се и прочетете първи "Непубликувано" и обзор на деня за 2 мин. Безплатно е :-)

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

1 коментар
 
Инцидент спря лифта в Сопот
Ексклузивно

Инцидент спря лифта в Сопот

Преди 4 часа
Още едно земетресение в Албания
Ексклузивно

Още едно земетресение в Албания

Преди 14 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини