Грандиозен финал на най-гледаното шоу по NOVA
Източник: NOVA
0

С феноменален завършек и рекордни резултати приключи осмият сезон на любимото шоу за преобразявания „Като две капки вода“. Впечатляващи изпълнения, специални награди, звездни гости и изключително оспорвана надпревара бяха само част от изненадите на грандиозния спектакъл, който NOVA и екипът на шоуто подариха на зрителите в понеделник вечер. Според данните, отчетени от пийпълметричните системи1, с които медията работи, това е финалът с най-високи резултати от старта на предаването преди осем години. Любимото шоу с последните превъплъщения на звездите достигна до над 2,5 милиона зрители (Всички 4+). Кулминацията на „Като две капки вода“ бе предпочетена от 52% от аудиторията в активна възраст (18-49 г.), което е близо 4 пъти по-висок резултат спрямо гледаемостта на втората телевизия в същия часови интервал. В най-решаващите последни минути близо 60% от тази аудитория е проследила дългоочакваното обявяване на тазгодишния победител.

Източник: NOVA

Абсолютен прецедент в историята на предаването създадоха въведените противоепидемични мерки в страната, оставяйки неговия осми сезон без публика в студиото. Въпреки това, екипът на NOVA и на „Като две капки вода“, намериха начин да направят съпричастни стотици български семейства към емоцията на шоуто с преки включвания от домовете им. В условията на необичайните обстоятелства, свързани с извънредното положение, „Като две капки вода“ оглави класацията на най-предпочитана програма сред зрителите в активна възраст и тази пролет. Средният аудиторен дял на всички тринайсет епизода от осмото издание сред зрителите в активна възраст е 45,6%. Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България сочат още, че предаванията през осми сезон са средно с над 2,4 пъти по-голям аудиторен дял от дела на bTV по същото време сред зрителите в активна възраст.

Източник: NOVA

Освен в телевизионния ефир, шоуто „Като две капки вода“ се следи с висок интерес и в онлайн пространството. Според данните на Google Analytics, само за периода на осмия сезон на предаването, в онлайн платформите на „Нова Броудкастинг Груп" са осъществени над  2,4 милиона видеогледания.

[1] Източник на данни: Nielsen Admosphere Bulgaria и GARB Audience Measurement Bulgaria

Получавай безплатно най-горещите новини от Vesti.bg

@
Коментирай
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Джок Полфрийман
Ексклузивно

Джок Полфрийман остава на свобода

Преди 9 часа
Сватбен бутик създаде маски за булки
Ексклузивно

Сватбен бутик създаде маски за булки

Преди 11 часа
<p>Клъцни-срежи + хибрид за E-Class Coupe и Cabrio</p>
Ексклузивно

Клъцни-срежи + хибрид за E-Class Coupe и Cabrio

Преди 12 часа
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни

Водещи новини